باید وحدت و همدلی بین مردم را تقویت کنیم
باید وحدت و همدلی بین مردم را تقویت کنیم
امام جمعه شهرستان نایین گفت: در باب منافع ملی، مسئله اتحاد عزم و اراده مردم بسیار بااهمیت است و باید این وحدت را تقویت کنیم.

باید وحدت و همدلی بین مردم را تقویت کنیم

به گزارش پایگاه خبری صدای نایین، حجت‌الاسلام محمد مطهرخو امام جمعه شهرستان نایین در خطبه‌های نماز عید فطر، اظهار کرد: حکمت روزه ماه مبارک رمضان رسیدن به جایگاه متقین است که مهم‌ترین اصول زیست مؤمنانه بعد از ایمان به خدا، کتب آسمانی، فرشتگان و روز قیامت، ایمان به انفاق است.

وی افزود: انفاق، اقامه نماز، پرداخت زکات، وفای به عهد و صبر و استقامت در فقر و بیماری و جنگ با دشمنان از اصول مهم زندگی ابرار است.

در قضیه غزه، روایت اسلام سیاسی اهمیت دارد

مطهرخو تصریح کرد: در قضیه غزه، امروز جامعه اسلامی از اصل مهم اسلام سیاسی و روایت نشدن آن، ضربه می‌خورد که برخی کشورهای عربی و اسلامی همچنان از این رژیم خبیث حمایت می‌کنند.

خطیب نماز عید فطر نایین با اشاره به اینکه همه آزادگان دنیا با جمعیت‌های انبوه در روز قدس آمده بودند و اعتراض کردند، خاطرنشان کرد: این رژیم کودک‌کش به استیصال افتاده است و آمریکا به آن تنفس مصنوعی می‌دهد که عملیات دمشق و حمله دیروز به سربازان عزیز ما، نشانه افول رژیم صهیونیستی است.

وحدت

وحدت

وی تأکید کرد: دشمنان می‌خواهند ایران را وادار به اقدام عجولانه کنند که این رژیم را نجات بدهند اما به فضل الهی به زودی نابودی این رژیم را جشن خواهیم گرفت.

مطهرخو با اشاره به بیانات نوروزی مقام معظم رهبری، بیان کرد: در باب منافع ملی، مسئله اتحاد عزم و اراده مردم بسیار بااهمیت است و ما نباید تصمیماتی بگیریم که همدلی مردم و مسئولین را از بین ببریم بلکه باید این وحدت را تقویت کنیم.

امام جمعه نایین با بیان اینکه اختلاف فکری، سلیقه‌ای و سیاسی در یک کشور امر طبیعی است، عنوان کرد: اختلافات نباید منجر به نفرت‌پراکنی، تفرقه و قضاوت شود و باید از اهانت، دروغ، افترا و کینه پرهیز شود.

وی در پایان گفت: مسئولین شهرستان به جد دنبال برطرف کردن مشکلات مردم باشند و با برنامه‌ریزی در راستای خدمت صادقانه به این مردم تلاش کنند.

  • نویسنده : فاطمه محمدی