تدوین سند توسعه گردشگری مذهبی اصفهان
تدوین سند توسعه گردشگری مذهبی اصفهان
مدیرکل اوقاف وامور خیریه استان اصفهان از تدوین سند توسعه گردشگری با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صدای نایین، حجت‌الاسلام محمدحسین بلک با اشاره به بازدید استاندار اصفهان و هیأت همراه از آستان مقدس آقا علی عباس(ع) و پروژه‌های در دستور کار این امامزاده اظهار داشت: پس از این بازدید مصوبات خوبی در شورای اداری مشترک استان و شهرستان اردستان داشتیم.

وی افزود: بر اساس این مصوبات قرار شد سند توسعه گردشگری مذهبی با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تدوین شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه یکی دیگر از مصوبات شورای اداری واگذاری زمین‌های بنیاد مسکن ‌به اداره کل اوقاف و امور خیریه برای تکمیل زیرساخت‌های ایجاد شده، بود ادامه داد: در این زمینه باید توجه داشت که این زیرساخت‌ها قرار است با همکاری خیران ایجاد شود.

وی همچنین به تکمیل پروژه‌های نیمه تمام بنیاد مسکن در شهرستان اردستان اشاره کرد و گفت: قرار شد این پروژه‌ها نیز به اوقاف برای تکمیل و بهره‌برداری واگذار شود.

حجت الاسلام بلک در خصوص سرمایه‌گذاری در بقاع متبرکه و همچنین جذب سرمایه برای پروژه‌های شهرستان نطنز و اردستان تصریح کرد: قرار بر این شد تا اوقاف در این زمینه نیز همکاری لازم را داشته باشد.