کشور با انتخاب شایسته مردم به سمت پیشرفت، عدالت و حل مسائل اقتصادی در حرکت است
کشور با انتخاب شایسته مردم به سمت پیشرفت، عدالت و حل مسائل اقتصادی در حرکت است
مطهرخو گفت: ملت ایران بعد از ۴۰ سال به بلوغ فکری رسید تا انتخاب شایسته کند که هم اکنون کشور به سمت پیشرفت، عدالت و حل مسائل اقتصادی در حرکت است.

به گزارش پایگاه خبری صدای نایین، حجت الاسلام محمد مطهرخو امام جمعه شهرستان نایین خطاب به مسؤولان نظام جمهوری اسلامی گفت: مواظب حرف زدنتان باشید؛ چرا وزیری که جایگاه مهمی دارد باید فریضه امر به معروف و نهی از منکر را برای جذب مخاطب زیر سوال ببرد، این حرف خلاف صریح قرآن و شرع است.

وی افزود: امر به معروف و نهی از منکر باید با روش صحیح در جامعه اجرا شود ولی اینکه اصل این امر مهم از بین برود، خیانت است.

مطهرخو با اشاره به اینکه امروز فضای مجازی در اختیار دشمنان است، بیان کرد: نوجوانان و جوانان عزیز اطلاعات رو فقط از فضای مجازی دریافت نکنید و مطالعه و تفکر داشته باشید.

وی اضافه کرد: دشمنانی که خودشان رو دلسوز شما معرفی می‌کنند، هزاران جوان مثل شما را بخاطر مقاصد خودشان به خاک و خون کشاندند و این منافقین رذل که ظاهر اسلامی درست کردند در رنگ و ازدواج آزادی نداشته و بدبخت هستند.

خطیب نماز جمعه خاطرنشان کرد: دشمن برای مقابله با ملت ایران و این حکومت الهی چون هیچ بهانه‌ای ندارد، امروز آزادی و حجاب را بهانه کرده است و اگر بهانه‌ای از سران جمهوری اسلامی دیده بود قطعا آن را علم می‌کرد.

وی ادامه داد: دین اسلام می‌گوید شما اسیر شیطان و هوا و هوس‌ها نباشید و باید در رسیدن به خدا و در عبودیت آزاد باشید، اسلام این نوع آزادی و بها را به ویژه بعد از انقلاب به زن داده است، نه آزادی از نوع ولنگاری و بی‌بندوباری که ارزشی ندارد.

مطهرخو ضمن تاکید بر اینکه امروز ما ملت مومن و مسلمان ایران همراه تبیین به تعقل و تفکر نیاز داریم، اظهار کرد: وظیفه نهادها و دستگاه‌ها ارشاد و هدایت مردم و وظیفه مردم شنیدن ارشادها و تفکر در این رابطه است.

وی افزود: دشمن سخت به دنبال این است که مردم واقعیت ها را نفهمند، بنابر این هادیان امت را دروغگو معرفی کرده و صدای آنان را در میان غوغای تبلیغاتی محو می‌کنند و مردم را نیز از شنیدن و اعتماد به دلسوزان باز می‌دارند.

خطیب نماز جمعه نایین تصریح کرد: مردم عزیز بدانند حکومت اسلامی حکومتی است که مردم را به فکر کردن دعوت و ذهن مردم را به ارزش‌های الهی هدایت و از سرگرم شدن به شهوت‌ها و زیورآلات دنیایی دور می‌کند.

وی ادامه داد: دشمن چون با حکومتی طرف است که اساس و تفکرش اسلامی و مخالف تفکر شرق و غرب عالم است، تمام تلاشش را می‌کند که با استفاده از ابزار قدرتمند رسانه تشنج و غوغا ایجاد کند تا در فضای غبار آلود مردم راه را گم کنند.

مطهرخو با اشاره به تخریب روحانیت در فضای مجازی بعد از برپایی پیش نشست کنگره بین‌المللی میرزای نائینی، عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی، علما و روحانیون و سپاه چون که هادیان امت هستند و قضایا را تبیین می‌کنند، همواره مورد هجمه دشمنان قرار می‌گیرند.

وی تصریح کرد: دشمن می‌داند که اگر هادیان امت فرصت صحبت پیدا کنند، مردم تعقل کرده و درست را از نادرست تشخیص می‌دهند و آن‌ها به مقاصدشان نمی‌رسند بنابراین دست به تخریب می‌زنند.

امام جمعه نایین با اشاره به اینکه دشمن تلاشش را چند برابر کرده است، گفت: ملت ایران بعد از ۴۰ سال به بلوغ فکری رسید تا انتخاب شایسته کند که هم اکنون کشور به سمت پیشرفت، عدالت و حل مسائل اقتصادی حرکت کرده و جوانان در سایه آرامش و امنیت با علم و دانش کشور را به سمت تعالی ببرند و این مسئله برای دشمن سخت و غیر قابل تحمل است.

  • نویسنده : طاهره دهقانی