دبیر ستاد مبارزه با موادمخدر استان اصفهان معرفی شد
دبیر ستاد مبارزه با موادمخدر استان اصفهان معرفی شد
در آیینی با حضور قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر کشور، مجتبی دهقانی بعنوان دبیر ستاد مبارزه با موادمخدر استان اصفهان معرفی و از خدمات سید مجتبی ایزدی قدردانی شد.

به گزارش پایگاه خبری صدای نایین، هفتم آبان ماه، آیین تکریم و معارفه دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان با حضور قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان و سایر اعضاء برگزار شد.

محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در این آیین، ضمن تسلیت در پی شهادت مظلومانه مردم غزه و فلسطین، گفت: از خداوند متعال خواستاریم به یمن خون‌های مظلومی که ریخته می‌شود هر چه زودتر رژیم کودک‌کش و وحشی صهیونیست به نابودی کشیده شود.

جان‌نثاری ادامه داد: از یک طرف صحنه وحشی‌گری‌های رژیم صهیونیستی قلب هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد و هرکسی ذره‌ای انسانیت داشته باشد از این خشونت‌ها متأسف و متأثر می‌شود، اما طرف دیگر که نباید از آن غفلت شود موفقیت‌های بزرگ رزمندگان جبهه مقاومت است که به قیمت ریخته شدن خون‌هایشان به دست آوردند.

وی افزود: اکنون صحنه عوض شده است دیگر همانند گذشته نیست که رژیم جعلی صهیونیستی به مردم فلسطین حمله و پس از آن با آرامش زندگی کند و مردم فلسطین همواره در رعب و اضطراب باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: هیمنه رژیم صهیونسیتی این بار شکسته شد و رژیمی که می‌گفت ارتش قدرتمند و سیستم اطلاعاتی نفوذ‌ ناپذیری دارد درهم شکست و گفتمان وضعیت‌های جدیدی به وجود آمد.

وی تصریح کرد:لذا همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند این شکست برای رژیم صهیونسیتی و طرفدارانش غیرقابل جبران است و سفر رؤسای جمهور آمریکا و کشورهای دیگر نیز به سرزمین‌های اشغالی، در راستای کاهش سرعت سقوط رژیم صهیونسیتی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان اظهار داشت: مردم کشور ما نیز ۱۳ آبان‌ماه به جهانیان نشان خواهند داد که در کدام جبهه ایستاده‌اند و بار دیگر آزادی فلسطین از زیر بار استکبار را فریاد خواهند زد.

جان‌نثاری در بخش دیگر سخنان خود، بیان کرد: باتوجه به استعدادهای استان، ظرفیت اقدام در این استان بسیار بالاست و دستگاه انتظامی استان اصفهان، یکی از بی‌نظیرترین دستگاه‌های انتظامی در استان‌های کشور است.

وی عنوان کرد: در حوزه بهداشت و درمان نیز یکی از استان‌هایی هستیم که توریست سلامت داریم و در این حوزه کادر درمان بسیار قوی عمل می‌کنند و با انگیزه و انقلابی هستند با این حال اگر پشتیبانی لازم از سطح ملی به استان معطوف شود بیش از پیش نتیجه خواهیم گرفت.

جان‌نثاری ادامه داد: بسیاری از امور استان با پشتیبانی‌ها و همکاری درون استان انجام می‌شود اما در برخی امور به حمایت و پشتیبانی سطح ملی امید بیشتری داریم که انتظار می‌رود در سطح ملی به امور مختلف و به طور مثال در بحث سرانه ماده ۱۶ نگاه واقعی شود.

وی افزود: برای افزایش ظرفیت سهمیه ماده ۱۶ نیازمند مساعدت‌های سطح ملی به استان هستیم تا امور به بهترین نحو پیش برود، به دنبال این هستیم که معتاد متجاهر در خیابان‌های استان نداشته باشیم و این افراد جمع آوری و به زندگی بازگردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان، عنوان کرد: دستگاه‌ قضایی استان یکی از بهترین یاوران ما هستند و جایی نیست که به کمک و ارشادشان نیاز داشته باشیم و تسهیل گری نکنند که جای تقدیر و قدردانی دارد.

گفتنی است: در این نشست از تلاش‌های سیدمجتبی ایزدی دبیر سابق ستاد مبارزه با موادمخدر استان تقدیر و مجتبی دهقانی به عنوان دبیر این ستاد در استان اصفهان معرفی شد.

  • نویسنده : طاهره دهقانی