نقش مهم روحانیون در نهادینه کردن فرهنگ تولید/ اداره تبلیغات نایین، ساختمان مستقل ندارد
نقش مهم روحانیون در نهادینه کردن فرهنگ تولید/ اداره تبلیغات نایین، ساختمان مستقل ندارد
رئیس تبلیغات اسلامی نایین گفت: تغییر نگاه مردم از مصرف گرایی به تولید و اشتغال مولد در گرو زمینه‌سازی و نهادینه کردن فرهنگ آن توسط روحانیون است.

حجت الاسلام مهدی ربیعی درگفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نایین گفت: سازمان تبلیغات اسلامی ایران در سال ۱۳۶۰ تاسیس گردید و اداره تبلیغات اسلامی نایین از سال ۱۳۹۲ راه اندازی شد که در طول سالهای گذشته اتفاقات خوبی در پیشبرد اهداف این سازمان رقم خورده هرچند در بعضی از مواقع در حالت خستگی و سکون قرار گرفته که با نبود مسئول مستقر در اداره، اما فعالیت هایی چون  تاسیس واعطای مجوز به هیئت ها ، راه اندازی خانه های قرآنی و برگزاری فعالیت های قرآنی توسط کارکنان تبلیغات صورت گرفته است.

رئیس تبلیغات اسلامی نایین با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب مبنی بر اینکه ورود جوانان نخبه شهرستان در فعالیت های اجتماعی می تواند، زمینه ساز حرکت به سمت دانش بنیان باشد گفت: از دغدغه های مقام معظم رهبری در این بیانیه حضور جوانان و استفاده از ظرفیت های آن ها است و سعی داریم  در برنامه های مختلف گروه های جوان را به شکل یک دست و متحد در کنار هم و برنامه ها را با محوریت آنان قرار دهیم.

 او با اشاره به استفاده از ظرفیت های رسانه های  سطح شهرستان افزود: مهمترین مشکل امروزی که به چشم می خورد عدم استفاده روحانیون از ظرفیت فضای مجازی برای تبیین اهداف اسلامی است که با جلسات هم اندیشی و همفکری با اصحاب رسانه می توان نسبت به رفع این مشکل اقدام نمود.

ربیعی با اشاره به نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری گفت: تغییر نگاه مردم از مصرف گرایی به تولید و اشتغال مولد در گرو زمینه‌سازی و نهادینه کردن فرهنگ آن توسط روحانیون است که بتوان مردم را به سمت اشتغال آفرینی و حمایت از صنایع سوق داد.

رئیس تبلیغات اسلامی نایین با ابراز نگرانی از نبود ساختمان مستقل این اداره گفت: با حضور وزیر ارتباطات و فناوری در شهرستان، پیگیری هایی در خصوص ساخت اداره تبلیغات اسلامی صورت گرفته که امیدواریم در دولت سیزدهم جان تازه ای در بحث تبلیغات اسلامی صورت بگیرد.

او در پایان از برگزاری کاروان شادی، نمایش غدیر، اطعام علوی، منبرهای چرخشی در مساجد در ایام عید ولایت غدیر خم خبر داد.

  • نویسنده : طاهره دهقانی