قریشی سرپرست جدید دانشگاه پیام نور نایین شد/ اهتمام ویژه دانشگاه پیام نور برای تحقق شعار سال
قریشی سرپرست جدید دانشگاه پیام نور نایین شد/ اهتمام ویژه دانشگاه پیام نور برای تحقق شعار سال
رئیس دانشگاه پیام نور اصفهان  گفت: دانشگاه پیام نور به عنوان یک دانشگاه دولتی  در راستای تحقق شعار سال ۱۴۰۱ که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان « تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین» نامگذاری شده است، اهتمام می ورزد.

رضا مختاری در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نایین با اشاره به گذشت سه ماه از نامگذاری سال گفت: برنامه ریزی هایی در خصوص پژوهش و کارآفرینی و نیز استفاده ازبهره مندی از ظرفیت بزرگ شرکت های دانش بنیان در دستور کار قرار گرفته که بتوانیم سطح مهارت دانشگاه را برای تحقق شعار سال افزایش دهیم.

او بر لزوم همکاری هیئت علمی و اداری پیام نور شهرستان تاکید و افزود: با وجود پتانسیل بالایی که از دانشگاه پیام نور نایین سراغ داریم قطعا همت همکاران در راستای جذب و گرایش داوطلبین کنکور می تواند آینده درخشانی را برای نایین رقم بزند.

رئیس دانشگاه پیام نور اصفهان بیان نمود: در ارتباط با حوزه صنعت در استان اصفهان خوشبختانه گام های بزرگی برداشته شده. و سعی می‌کنیم با توجه به اینکه سه چهار ماه از شعار سال گذشته گام های محکم تر و هدف های متعددی را ایفا کنیم.

او در خصوص وضعیت شهریه دانشجویان گفت: هزینه های دانشگاه پیام نور یک سوم هزینه دانشگاه های دیگر است و در یک دانشگاه دولتی هزینه های کمتری نسبت به سایر دانشگاه ها از دانشگاه اخذ می شود.

در این مراسم از تلاش‌ها ‌و زحمات دکتر کوه کن تشکر و خانم دکتر دکترقریشی به عنوان سرپرست جدید دانشگاه پیام نور نایین معرفی گردید.

  • نویسنده : یلدا آه مند