باز شدن گره مشکلات خمینی شهر با حضور وزیر جهاد کشاورزی
باز شدن گره مشکلات خمینی شهر با حضور وزیر جهاد کشاورزی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نایین از شهرستان خمینی شهر، در پی بیست و پنجمین سفر رئیس جمهور به استان اصفهان ، وزیر جهاد کشاورزی جناب آقای محمد جواد ساداتی نژاد نماینده ویژه رئیس جمهور و هیتات دولت به این شهرستان شهید پرور سفر کرد . در ابتدا وزیر جهاد کشاورزی با جمعی از […]

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نایین از شهرستان خمینی شهر، در پی بیست و پنجمین سفر رئیس جمهور به استان اصفهان ، وزیر جهاد کشاورزی جناب آقای محمد جواد ساداتی نژاد نماینده ویژه رئیس جمهور و هیتات دولت به این شهرستان شهید پرور سفر کرد .
در ابتدا وزیر جهاد کشاورزی با جمعی از مسئولین شهرستان ضمن زیارت در آستان مقدس امامزاده سید محمد خمینی شهر، از مزار پاک شهدا هم غبار روبی کردند.
در ادامه دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر میزبان دیدار وزیر جهاد کشاورزی و مسئولان شهرستان همچین نشست مردمی و برگزاری جلسه ی شوری اداری شهرستان بود.
که جنابان مهرداد مرادوند مدیر کل جهاد کشاورزی حجت الاسلام نقد علی نماینده ی مردم خمینی شهر _حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی موسوی امام جمعه درچه _ حجت‌الاسلام والمسلمین کمالی امام جمعه موقت شهرستان خمینی شهر به نمایندگی از مسئولین شهرستان مشگلات و مطالبات خود را به محمد جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی اعلام کردند.
محمد جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: پتانسیل های مختلف این شهرستان مثال زدنی است و کمتر کسی در سطح کشور است که آوازه ی عزاداری های با شکوه این شهرستان را نشنیده باشد همین‌طور در مبحث شهید پروری که این شهرستان با قابلیت ۲۳۰۰ شهید نشان دهنده ی ادا کردن دین مردم این شهرستان به خاک وطن و ملت آن است.

او خمینی شهر را شهری با وجود مردمان زحمت کش و سخت کوش با پتانسیل عالی کشاورزی و کشت دام عنوان نمود و افزود: چه بسا حیف که چنین مشکلاتی دارا باشد و آرزوی مفید بودن این دیدار را داشت ‌.
وزیر جهاد کشاورزی در این جلسه نوید داشتن سه هزار و دویست میلیارد سهم کشاورزی به استان اصفهان ، اختصاص دادن سهمی از این جیره به شهرستان خمینی شهر و خاطر نشان کردن پاره ای از مسائل نظیر بهداری برای شهرستان مترو شهرستان مشکلات کوشک و اصغر باد و جوی آباد _سرانه ی ورزشی و آموزشی همچنین برای بانوان و دیگر مشگلات شاخص به ریاست محترم جمهوری اعلام خواهد نمود.

 

  • نویسنده : راضیه گلزاری