نیروی انتظامی یکی از ستون‌های استوار امنیت و ارکان اقتدار کشور است
نیروی انتظامی یکی از ستون‌های استوار امنیت و ارکان اقتدار کشور است
امام جمعه نایین گفت: نیروی انتظامی یکی از ستون‌های استوار امنیت و یکی از ارکان اقتدار کشور است و هیچ‌کس حق ندارد این ستون و این رکن را با زبان یا قلم و یا با اقدامش تخریب کند

به گزارش پایگاه خبری صدای نایین، حجت الاسلام محمد مطهرخو امام جمعه شهرستان نایین در جمع پرسنل نیروی انتظامی ضمن تبریک هفته فراجا، گفت: پرسنل نیروی انتظامی مجاهدین فی سبیل الله هستند و کسانی‌اند که در لباس مقدس خدمت به اسلام و مردم خودشان را خادم و حافظ امنیت ملت مسلمان می‌دانند.
وی افزود: در آیات شریف از سوره مبارکه روم خداوند به مومنین که دینش را یاری می‌کنند، وعده نصرت و غلبه داده است و قطعا خدا شما را به واسطه مجاهدتی که دارید یاری خواهد کرد.
مطهرخو تصریح نمود: شما تنها سازمانی هستید که در سرتاسر کشور در مقابل چشم مردم حضور دارید و مردم کار و زحمت نیروی انتظامی را می‌بینند در حالی که سایر ادارات معمولا در منظر مردم نیستند و کارشان در همان اداره است.

نیروی انتظامی
امام جمعه نایین بیان نمود: مردم قدردان زحمات شما نیروهای انتظامی هستند، به چند نفر محدود که بنابر شرایط مختلف فردی، خانوادگی و اجتماعی ممکن است برخوردهای ناشایسته‌ای داشته باشند نگاه نکنید، قاطبه مردم مومن‌اند و سپاسگزار زحمات شما هستند.
مطهرخو ضمن اشاره به اینکه طبق فرموده رهبر کبیر انقلاب حفظ نظام اسلامی از حفظ جان امام زمان(عج) مهم‌تر است، گفت: فرق شما با سایر نیروهای امنیتی در سایر کشورها در همین نقطه خلاصه می‌شود که شما خادم و حافظ اسلام و نظام اسلامی هستید و قدرت، رشادت‌ و کارهای مخلصانه و بی ادعای شما باعث سربلندی این نظام اسلامی است.
او اضافه کرد: شما با کسانی که در کشورهای غربی در لباس امنیت‌سازی دروغین با قیافه‌های هالیوودی برای امنیت مردم‌شان کار می‌کنند و چه بسا ظلم‌های زیادی به آنان دارند، خیلی متفاوت هستید و این ستاره‌هایی که بر دوش شما است ستاره‌های افتخار خدمت به نظام مقدس اسلامی بوده که جای بسی شکرگذاری در درگاه احدیت دار‌د.
مطهرخو با تاکید بر فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه توهین و تخریب نیروی انتظامی تخریب امنیت کشور است، اظهار کرد: نیروی انتظامی یکی از ستون‌های استوار امنیت و یکی از ارکان اقتدار کشور است و هیچ‌کس حق ندارد این ستون و این رکن را با زبان یا قلم و یا با اقدامش تخریب کند و این امر خواسته یا ناخواسته یک خیانت بزرگ به ملت شریف و غیور و شهید پرور ایران اسلامی است.

وی تصریح کرد: آن چیزی که امروز باید سرلوحه شما برادران عزیز همراه با اخلاص در عمل باشد، این است که باید سطح خدمتگذاری به مردم را ارتقا بدهید و با کارکرد خوبتان در هر کجای این سازمان که هستید قدر نیروی انتظامی را در چشم مردم ارتقا بدهید و قطعا مردم معترف قدر و منزلت والای نیروی انتظامی هستند.
امام جمعه نایین پایداری از ارزش‌های انقلابی و اسلامی را دومین مسئله‌ای بیان کرد که باید سرلوحه نیروی انتظامی قرار بگیرد و خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی و خانواده های‌شان باید هر کجا هستند در زندگی فردی و اجتماعی به همه ثابت کنند که پاسدار ارزش‌ها هستند، ارزش‌هایی همچون عدالت، حجاب، ولایت و حضرت امام که خون جوانان برای آنان رفته است.


وی افزود: سید الشهدا به ما آموخت که برای حفظ ارزش‌ها و اسلام باید جان را فدا کرد و از خانواده و فرزند گذشت، اباعبدالله به ما یاد دادند جایی که دیگر تذکر و نهی از منکر زبانی اثر نمی‌کند و اسلام عزیز در خطر است، باید حرکت کرد و باید امر به معروف و نهی از منکر عملی انجام داد.
مطهرخو ضمن تقدیر از پرسنل نیروی انتظامی به نیابت از فرماندهی کل قوا، این حوادث را امتحانی الهی برای محک ایمان ما خواندند و از خداوند سربلندی، عاقبت به خیری، شهادت و سعادت در امتحانات این زمانه را طلب کردند.

  • نویسنده : فاطمه محمدی محمدی