اولین روز کاری سرپرست فرمانداری نایین با دیدار از ۲ خانواده شهید آغاز شد
اولین روز کاری سرپرست فرمانداری نایین با دیدار از ۲ خانواده شهید آغاز شد
سرپرست فرمانداری نایین در اولین روز کاری با حضور در منزل ۲ شهید دوران دفاع مقدس ، از مادران شهیدان محمود سلطانی محمدی ، علی و محمد شهریاری محمدی دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نایین، دکتر محمد کریمی در اولین روز کاری پس از معارفه به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان نایین با مادر شهید محمود سلطانی محمدی و همچنین مادر شهیدان علی و محمد شهریاری محمدی دیدار نمود.

 

دکتر کریمی در این دیدار ها که جمعی از مسئولین شهرستان نایین نیز حضور داشتند عنوان نمود: انقلاب ما مدیون خون شهیدانی است که با نثار جان خود امنیت و استقلال را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند.

سرپرست فرمانداری همچنین افزود دیدار و سرکشی از خانواده شهدا و ایثارگران کمترین کاری است که مسئولین انجام می دهند و ما باید راه و سیره شهیدان را ادامه دهیم و با خدمت واقعی و بی منت به مردم، خون پاک شهدا را هدر ندهیم و به اهداف آنها که همانا سربلندی و عزت ایران اسلامی است جامه عمل بپوشانیم.

حضور سرپرست فرمانداری شهرستان نایین در میان نمازگزاران مسجد شهرک قائمیه 

همچنین سرپرست فرمانداری شهرستان با حضور در میان نمازگزاران مسجد شهرک قائمیه ضمن اقامه نماز مغرب و عشا با تعدادی از اهالی این محله دیدار و به استماع مشکلات و صحبت های مردم این محله پرداخت.

 

  • نویسنده : حمیدرضا پوربافرانی