توزیع ۲۰ تن مرغ تازه در بین نیازمندان
توزیع ۲۰ تن مرغ تازه در بین نیازمندان
رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نایین از توزیع 20 تن مرغ تازه بین دو هزار خانوار مددجوی این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صدای نایین، محمدجواد شفیعی گفت: همزمان در روزهای پایانی پائیز با مشارکت خیران، ۲۰ تن مرغ تازه برای سفره یلدای ۲ هزار خانوار مددجوی نائینی، تهیه و توزیع شد.
او با اشاره به توزیع ۲۰ تن بسته مرغ تازه بین نیازمندان این شهرستان، گفت: در آستانه شب یلدا با مشارکت و کمک های مومنانه یلدایی خیران و نیکوکاران، این میزان مرغ تازه در بسته های ۱۰ کیلویی به ۲ هزار خانوار مددجوی نائینی اهدا شد.

رئیس کمیته امداد شهرستان نائین، با اشاره به اینکه بسته های ۱۰ کیلو گرمی مرغ، ارزشی بالغ بر ۳۰۰ هزار تومان دارد، افزود: توزیع این بسته های معیشتی با هدف تقسیم شادی و بیاد ماندنی شدن شب یلدا برای خانواده های نیازمند، با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان انجام شد.

او روحیه نوع دوستی و انفاق مردم شهرستان نائین را ستودنی توصیف کرد و گفت: با حمایت خیران در سال جاری تاکنون ۷ هزار و ۷۰۰ بسته معیشتی با اعتباری بالغ بر یک میلیاد و ۸۵۰ میلیون تومان به خانوارهای تحت پوشش این نهاد اهدا شده است.

شفیعی با تاکید بر اینکه در این شب ها کمک به نیازمندان می‌تواند خاطره بلندترین شب سال را به بهترین خاطره برای این خانواده‌ها تبدیل کند، بیان کرد: نیک اندیشان خیر می توانند از طریق شماره گیری کد دستوری #۰۳۱۱۵*۸۸۷۷* یا مراجعه حضوری به دفاتر این نهاد و مراکز نیکوکاری، نذورات خود را در کوتاه ترین زمان ممکن بدست نیازمندان برسانند.

 

  • نویسنده : فاطمه محمدی محمدی