معرفی بافران به عنوان شهر هدف گردشگری/ شهرداری به صورت سه ماهه و شش ماهه گزارش عملکرد خود را ارائه می کند
معرفی بافران به عنوان شهر هدف گردشگری/ شهرداری به صورت سه ماهه و شش ماهه گزارش عملکرد خود را ارائه می کند
شهردار بافران با اشاره به ساماندهی مسیرهای گردشگری و برند سازی این شهر گفت: اولویت شهرداری، معرفی بافران به عنوان شهر هدف گردشگری است،

احسان شریف النسبی شهردار بافران در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نایین گفت: یکی از ظرفیت های اصلی که در شهر بافران وجود دارد جاده ترانزیتی تهران – بندرعباس می باشد که می توان با تولید جاذبه هایی در مسیر ورودی نسبت به جذب گردشگر و مسافر اقدام نمود.

او برند سازی و تبلیغات از دیگر برنامه های شهرداری جهت هدفمند سازی حوزه گردشگری و فرهنگی عنوان نمود.

شهردار بافران با تاکید بر اینکه مسیرهای گردشگری بایستی برای مسافران از جذابیت های خاصی برخوردار باشد بیان کرد: بیشترین ارتباط شهرداری ها با وزارت راه و شهرسازی است که برنامه داریم بافران را به عنوان یک شهر هدف گردشگری معرفی و سپس نسبت به دریافت بودجه اقدام نمود.

 او با اشاره به اینکه کشور در وضعیت بیماری کرونا قرار گرفته بیان نمود: بسترهای لازم جهت ایجاد اقامتگاه های گردشگری ، حمایت از صنایع دستی برنامه ریزی خواهد شد تا بلافاصله بعد از اتمام  بیماری کرونا بتوان زمینه های گردشگری در بافران را فراهم نمود.

شهردار بافران در ادامه بر تقویت زمینه های سرمایه گزاری در بافران اشاره و گفت: با توجه به اینکه ظرفیت های خوبی که این شهر نسبت به شهر نایین دارد می توان با وجود جانمایی بسیار خوب ناحیه صنعتی که انجام شده نسبت به فراهم کردن سرمایه گزاری و تقویت دامداری های بافران اقدام نمود.

شریف النسبی با اشاره به اینکه عمده فعالیت های شهرداری محله محور می باشد بیان داشت: امیدواریم بستری فراهم کنیم تا از لحاظ فرهنگی و اجتماعی مردم پای کار باشند و با محله محوری می توان نیاز محله هایی که از خدمات و امکانات حداقلی محروم هستند برطرف نمود.

شهردار بافران در پایان بر لزوم همکاری رسانه ها و خیرین جهت مشارکت برای پویایی شهر تاکید نمود. 

 

  • نویسنده : یلدا آه مند