تشکیل مجلس محلی در نایین و خور‌و‌بیابانک
تشکیل مجلس محلی در نایین و خور‌و‌بیابانک
کاندید دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: با استفاده از نخبگان، فرهیختگان و تأثیرگذاران برای رفع مشکلات مردم مجلس محلی تشکیل خواهم داد.

دکتر شیخ حسین رجبی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نایین، اظهار کرد: اگر بنده نماینده و وکیل شما در مجلس شورای اسلامی شوم، مجلسی تشکیل می‌دهم که در هیچ استان تا الان اتفاق نیفتاده است، مجلس محلی با استفاده از نخبگان، فرهیختگان و تاثیرگذاران که در این مجلس، تشکیل جلسه دهیم و مشکلات را رفع و رجوع کنیم.

وی افزود: در مجلس محلی مشکلات لیست می‌شود مثلاً چندتا مشکل بوده، ۱۰ تا بوده شیخ حسین ۳ تا مشکل را حل کرده، ۷ تا مانده است جلسه بعد یا همین‌طور مسائل فرهنگی، مجلس محلی را اگر بتوانیم با کمک شما تشکیل بدهیم و با استفاده از خرد و همفکری، راهنمایی و تعامل با شما عزیزان آن مجلس کوچک را تقویت کنیم هم با شما عزیزان نشستی محبت‌آمیز داشته‌ایم هم می‌توانیم مشکلات را پیگیری و منتقل کنیم.

مجلس

مجلس

رجبی ارتباطش با وزرا و سران کشور را از نکات قابل توجه دانست و گفت: این ارتباطات را بقیه‌ کاندیدها ندارند ولی من تا سال گذشته با آن‌ها کار می‌کردم همین الان هم ارتباطم با آن‌ها حفظ است و از این ارتباط با آقایان می‌توانم برای رفع و رجوع مشکلات شما از جمله مشکلات اقتصادی کمک بگیرم و اگر نتوانستم از مقام بالاتر که نمی‌خواهم نام ببرم، کمک میگیرم.

کاندید دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این توان در من وجود دارد که خیلی از وزیران فعلی که دوستان بنده هستند و حداقل یک سال و نیم تا دولت بعدی بخواهد تشکیل شود فرصت باقی است که از این ارتباط دوستانه می‌توانم به خوبی استفاده کنم.

  • نویسنده : طاهره دهقانی