تجلیل مدیرعامل موسسه صدای نایین از فرماندهی و نیروهای انتظامی
تجلیل مدیرعامل موسسه صدای نایین از فرماندهی و نیروهای انتظامی
مدیرعامل موسسه فرهنگی و هنری آینده سازان صدای نایین با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی این شهرستان از سرهنگ کیانمهر و کارکنان فراجا تقدیر و تشکر نمود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نایین، فاطمه محمدی محمدی مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری آینده سازان صدای نایین، به مناسبت هفته‌ی نیروی انتظامی به دیدار سرهنگ هادی کیانمهر فرمانده انتظامی شهرستان و کارکنان ناجا رفته و با اهدای گل و لوح سپاس از تلاش‌ها و خدمات شبانه‌روزی ایشان تجلیل و قدردانی نمود.

فاطمه محمدی در گفت با خبرنگار صدای نایین گفت: مقوله امنیت از مطرح‌ترین و مهمترین دغدغههای مسئولین نظام است که امنیت کشور مرهون زحمات و تلاشهای خالصانه نیروی انتظامی است.

وی افزود: فداکاری ماْموران انتظامی در خدمت‌رسانی به شهروندان و ارتقای امنیت پایدار بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است و این امر در حوادث اخیر بر همه مردم ثابت شد.

مدیرعامل موسسه صدای نایین خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی سبمل ایثار، مقاومت و وفاداری به آرمان‌های مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران است که برای امنیت مردم زحمات فراوانی را متحمل شده و هر ساله شهدای زیادی را در این راه تقدیم می‌کند.

وی اضافه کرد: قطعا خدمات و تلاش‌های پرسنل نیروی انتظامی در سراسر کشور از چشم‌ تیزبین مردم به دور نیست و مردم قدردان زحمات نیروهای انتظامی هستند.

 

 

  • نویسنده : حمیدرضا پوربافرانی