هم افزایی بسیجیان و رزمندگان باعث حل مسائل و مشکلات جامعه می شود
هم افزایی بسیجیان و رزمندگان باعث حل مسائل و مشکلات جامعه می شود
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان گفت: هم افزایی بسیجیان و رزمندگان باعث حل مسائل و مشکلات جامعه می شود و این هدفی است که مجمع بسیجیان دنبال می کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نایین از اردستان؛ سرهنگ روح اله صنعتکار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان در مجمع بسیجیان اردستان گفت: هدف مجمع بسیج هم افزایی بیشتر بین بسیجیان و رزمندگان دفاع مقدس و شناخت مسایل و‌مشکلات موجود جامعه و ارایه راهکار برای حل آنها است.

او افزود: افتخار ما این است که در شهرستانی خدمت می کنیم که اغلب مدیران آن بسیجی و انقلابی هستند بویژه فرماندار شهرستان که ۲۵ سال سابقه بسیجی دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان بابیان‌دشمنی ها و کینه توزی های  آمریکا تاکید کرد: ۹۹درصد علت مصرف مواد مخدر و خودکشی ها در کشور به خاطر طراحی ها و دشمنی های استکبار جهانی به سرکردگی امریکای جنایتکار است که در کنار گوش ما افغانستان را مرکز تولید مواد مخدر کرده، ترانزیت این مواد به دیگر کشورها از این منطقه صورت می گیرد.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان خاطرنشان کرد: توطئه های دشمن برعلیه ایران هر روز بیشتر می شود و در این را بالغ بر۵۳ هزار میلیارددلار برای فضای رسانه ای و مجازی و ایجاد اغتشاش درکشورهزینه کرده شبکه اینترنشنال ودیگر شبکه های معاند برعلیه نظام شبانه روز کار می کنند و اغلب اغتشاشگران داخلی این شبکه ها را می بینند و تحت تاثیر دروغ پردازی های آنها قرار می گیرند.

سرهنگ صنعتکاراظهارداشت: وقتی رهبرمعظم انقلاب اسلامی فرمودند فضای مجازی در کشور رها شده است کسی توجه نکرد و گوشی ها را در دوران کرونا به دانش آموزان دادند و امروز ۲۲۰ مدرسه ما را وارد اغتشاش ها کردند.

او گفت: دشمن دیگر با جنگ‌نظامی وارد نمی شود بلکه با ابزار رسانه کار خودرا می کند، مگر چقدر می شود اینستاگرام را فیلتر کرد باید کار فرهنگی انجام شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان افزود: بحث فتنه به وضعیت جمعیت ما ضربه زده باید رشد جمعیت به ۲.۵ تا ۳ برابر برسد که الان خیلی کمتر است واگر تا ۴ سال دیگر رشد جمعیت به ۳ نرسد ما در چند سال آینده پیرترین کشور جهان خواهیم شد و به مشکل برخوردمی کنیم.

 

  • نویسنده : جعفر فدائی اردستانی