شست‌وشوی ۸ هزار مترمربع زمین برای اسکان مواکب اصفهان در کربلا
شست‌وشوی ۸ هزار مترمربع زمین برای اسکان مواکب اصفهان در کربلا
رئیس ستاد اربعین شهرداری اصفهان از شست‌وشوی ۸ هزار مترمربع زمین برای اسکان مواکب اصفهان در کربلای معلی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صدای نایین، سیدمهدی عسگری رئیس ستاد اربعین شهرداری اصفهان اظهار داشت: حدود ۹۰ نفر از کارگران شهرداری اصفهان عملیات پاکسازی و رفت‌ و روب محوطه مسقف ۲۲ هزار متر مربعی متروکه در اختیار ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اصفهان را آغاز کردند.

وی افزود: به همت جهادی کارگران ستاد اربعین شهرداری اصفهان حدود ۸ هزار متر مربع از این محوطه به‌صورت کامل رفت‌وروب و شست‌وشو شده و آماده تحویل به آن دسته از مواکب استان اصفهان است که در کربلای معلی محلی برای اسکان ندارند.

عسگری خاطرنشان کرد: در عملیات بهسازی، پاکسازی و نظافت محوطه در اختیار ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اصفهان بخش‌های مختلف مدیریت شهری این کلان‌شهر مشارکت دارند.

رئیس ستاد اربعین شهرداری اصفهان تصریح کرد: سازمان خدمات موتوری همراه با ماشین‌آلات و ابزار و ادوات، معاونت خدمات شهری مناطق پانزده‌گانه با نیروهای داوطلب کارگری و خدماتی، اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل با ظرفیت‌های متنوع رسانه‌ای، شرکت واحد اتوبوسرانی و نظایر آن، ازجمله بخش‌هایی هستند که زیر بیرق «موکب مسلم‌بن عقیل» شهرداری اصفهان، به ارائه خدمت‌ شبانه‌روزی به زائران می‌پردازند.

  • نویسنده : علیرضا صفاری‌فر