برپایی ایستگاه بین راهی توسط پلیس راهور نایین
برپایی ایستگاه بین راهی توسط پلیس راهور نایین
در راستای تقویت دانش مسافران عزیز و کاهش خستگی و خواب آلودگی ناشی از رانندگی طولانی مدت، ایستگاه سیار بین راهی مفرح با حضور داداش سیاه برپا گردیده است.

برپایی ایستگاه بین راهی توسط پلیس راهور نایین

سرگرد ابراهیم نرگسیان، رئیس پلیس راهور شهرستان نایین در گفت و گو با پایگاه خبری صدای نایین، بیان کرد: در جامعه مدنی ما نقش والدین در تاثیرگذاری تمام اصول زندگی نقش والایی است، به گونه‌ای که کودکان در حوزه ترافیک قوانین و مقررات را در کارگاه کوچک خودرو با مربیگری والدین فرا می‌گیرند.

ایستگاه

ایستگاه

وی افزود: با توجه به تجزیه و تحلیل انجام شده از آمار تصادفات شهرستان مشخص گردیده است که ۶۰ درصد از تصادفات ناشی از خستگی و خواب آلودگی در ۳۰کیلومتری ورودی شهرها به وقوع پیوسته است.

نرگسیان تصریح کرد: بدین منظور و در راستای تقویت دانش مسافران عزیز و کاهش خستگی و خواب آلودگی ناشی از رانندگی طولانی مدت، ایستگاه سیار بین راهی مفرح برپا گردیده است.

پلیس راهور شهرستان نایین خاطرنشان کرد: به منظور حفظ جان شهروندان با استفاده از نماد ترافیکی داداش سیاه، در معابر اصلی منتهی به شهرهای شهرستان اقدام به عملیات فرهنگی بازدارنده کرده‌ایم.

وی ادامه داد: کارشناسان پلیس راهور با متوقف نمودن خودروهای دارای پلاک غیر بومی ضمن اعلام ویژگی‌های رانندگی در شهرهای کویری، از حضور کودکان به عنوان همیار پلیس استفاده می‌نمایند.

نرگسیان تأکید کرد: نماد ترافیکی داداش سیاه ضمن انجام بازی‌های کودکانه با در دست داشتن تابلو نوشته‌ای نقش و اهمیت حضور پدر را در خانواده برای کلیه اعضا احساسی نموده و پدر را به رعایت قوانین و مقررات رانندگی دعوت می‌کند.

پلیس راهور شهرستان نایین آرزوی روزهای خوب و سفری بی‌خطر برای مردم خوب ایران، گفت: تمام کودکان به پدر و مادر خود وابسته هستند و پدران عزیز باید به دلیل چشم انتظاری خانواده، رانندگی صحیح و سالمی داشته باشند.

  • نویسنده : فاطمه محمدی