فلسطینی‌ها در عملیات طوفان الاقصی ضربه محکمی به رژیم غاصب صهیونیستی وارد کردند
فلسطینی‌ها در عملیات طوفان الاقصی ضربه محکمی به رژیم غاصب صهیونیستی وارد کردند
امام جمعه موقت اردستان گفت: فلسطینی‌ها در عملیات طوفان الاقصی ضربه محکمی به رژیم غاصب صهیونیستی وارد کردند، رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی نیروی غیرنظامی ندارد و همه غاصب هستند.

به گزارش پایگاه خبری صدای نایین از اردستان‌، حجت الاسلام منصور صابری، امام جمعه موقت اردستان ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه ضمن توصیه به رعایت تقوا، اظهار داشت: لازمه تقوا تفکر است چرا که تقوا دارای پشتوانه فکری، با ارزش است و انسان را به مقصود مورد نظر می‌رساند، تفکر در عالم خلقت انسان را رشد می‌دهد و باعث می‌شود که انسان از کارهای لغو پرهیز کند.

وی افزود: حماسه بزرگ و غرورآفرین رزمندگان جبهه مقاومت در سرزمین‌های اشغالی فلسطین ضربه محکمی بر پیکره پوشالی رژیم صهیونیستی وارد کرد و در این هفته کانون توجهات تمام دنیا منطقه فلسطین شده و به فرموده رهبر انقلاب این حماسه همچون زلزله ویرانگر است.

حجت الاسلام صابری تصریح کرد: سیاست رژیم صهیونیستی از ابتدای تشکیل تاکنون بر ظلم و استبداد بوده همچنین کودک‌کشی و آواره کردن مردم بی دفاع فلسطین توسط این رژیم صورت گرفته ولی عده ای فکر می‌کنند صهیونیست‌ها به دنبال سرزمین خود هستند در حالی که این‌ها اصالت انگلیسی دارند.

امام جمعه موقت اردستان تاکید کرد: فلسطینی‌ها در عملیات طوفان الاقصی ضربه محکمی به رژیم غاصب صهیونیستی وارد کردند، رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی نیروی غیرنظامی ندارد و همه غاصب هستند اما مردم فلسطین با اتکا بر خداوند و به پشتوانه طراحی دقیق این ضربه را زدند.

وی با بیان اینکه به فرموده رهبر انقلاب رژیم صهیونیستی نابود خواهد شد، یادآور شد: عملیات طوفان الاقصی یک دستاورد بزرگ برای حماس و جبهه مقاومت بود و یک پیام نیز برای آن‌هایی که به دنبال عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی بودند داشت که متوجه شدند این رژیم ارزشی ندارد و عربستان مذاکرات با این رژیم را متوقف کرد.

حجت الاسلام صابری اضافه کرد: سخنان مقام معظم رهبری در جمع دانشجویان دانشگاه‌های افسری بیشتر معطوف به مسئله فلسطین بود و رهبر انقلاب این عملیات را یک شکست غیرقابل ترمیم برای رژیم صهیونیستی دانستند چرا که این رژیم ادعا می‌کند یکی از قدرتمندترین ارتش‌های دنیا را در اختیار دارد.

امام جمعه موقت اردستان تصریح کرد: رژیم صهیونیستی بر این باور است که همچنان قدرت سال‌های قبل را دارد اما دیگر اینگونه نیست و جبهه مقاومت امروز با چند سال گذشته تفاوت کرده، مردم در نقاط اسلامی بیدار و هوشیار شده اند و متوجه شده اند که نباید به غرب امید داشته بلکه باید خودشان اقدام کنند.

وی بیان کرد: رژیم صهیونیستی در منطقه فلسطین هیچ ریشه و سابقه‌ای ندارد؛ ‌سال‌های طولانی جنایت کردند اما یک‌بار که عملیات گسترده اجرا شد و تلفات سنگین دادند رسانه‌های معاند در دنیا در این خصوص مظلوم‌نمایی کرده و اذهان عمومی را فریب می‌دهند.

حجت الاسلام صابری در خصوص نظام بانکی در کشور، یادآور شد: نظام بانکی کشور به توصیه‌ها و هشدارهای مراجع توجه نمی‌کند در حالی که چندین بار مسئله بانکداری ربوی توسط مراجع بیان شده اما توجهی نمی‌شود و چرا در کشور بانک‌ها از نیاز مردم که مجبور هستند مواقعی وام بگیرند سوء استفاده می‌شود.

امام جمعه موقت اردستان تاکید کرد: یک جوان برای مسکن و ازدواج به سختی می‌توانند نسبت به وام گرفتن از بانک اقدام کند اما در برخی موارد شاهد هستیم برخی آقازاده ها وام‌های کلان را به راحتی دریافت می‌کنند اگر قانون وجود دارد باید برای همه یکسان باشد.

وی با اشاره به انتخابات پایان سال جاری، بیان کرد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری، حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات اصل است و سپس هدف انتخاب اصلح وجود دارد و در این ایام، افراد از احزاب و گروه‌های مختلف جلساتی را برگزار می‌کنند تا ضمن هم‌اندیشی به یک نتیجه واحد برسند.

صابری اضافه کرد: از افراد و گروه‌های مختلف سیاسی درخواست داریم در جلسه‌های خود صرفا به برنامه‌های خود بپردازند و از تخریب کردن رقیب و چهره‌های مختلف پرهیز کنند همچنین با دعوت از نخبگان برنامه‌هایی را ارائه کنند که قابلیت اجرا داشته باشد.

امام جمعه موقت اردستان یادآور شد: شهرستان اردستان ظرفیت‌های بسیار خوبی در عرصه‌های مختلف ورزشی در سطح ملی دارد و شاهد بودیم که جوانان اردستانی در سطح ملی افتخار کسب کردند و از مسؤولان درخواست می‌شود که از این جوانان حمایت کنند چرا که اینان سرمایه‌های شهرستان هستند.

وی تاکید کرد: گلایه‌های مردمی در خصوص نانوایی‌‌ها همچنان ادامه دارد و این مشکلات را باید برطرف کرد، گاها مشاهده شده مردم برای گرفتن چند نان باید ساعت‌ها معطل شوند بنابراین ساعات طبخ نان در شهرستان باید به صورت مناسب برنامه‌ریزی شود.

صابری یادآور شد: کیفیت آرد نانوایی‌های شهرستان اردستان مناسب نیست و مردم شهرستان از کیفیت نان گلایه دارند همچنین دور ریز نان زیاد است که این موضوع اسراف و گناه است چرا که نباید برکت خداوند را دور ریخت بنابراین از مسؤولان درخواست داریم در این خصوص پیگیری لازم را انجام دهند.

امام جمعه موقت اردستان تصریح کرد: مردم شهرستان اردستان نجیب هستند، مسؤولان هم خدمت می‌کنند اما گاهی اوقات شاید یک مدیر یا کارمند اگر در انجام وظیفه کوتاهی کند تمام سیستم خدمت‌رسانی در شهرستان را زیر سوال می‌برد و باعث بدبینی می‌شود.

  • نویسنده : علیرضا صفاری‌فر