نایین رتبه اول کشف مواد مخدر در استان را دارد
نایین رتبه اول کشف مواد مخدر در استان را دارد
فرمانده انتظامی نایین گفت: کسب رتبه اول کشف مواد مخدر و رتبه اول کشف قاچاق کالا و ارز در سطح استان، از عملکرد شش ماهه فرمانده انتظامی نایین است.

به گزارش پایگاه خبری صدای نایین، سرهنگ هادی کیانمهر فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نایین، در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی این شهرستان اظهار کرد: هفته انتظامی یادآور شهادت، ایثار و از جان گذشتگی مردان بی‌ادعایی است که عزم‌شان جزم و ایمان و اعتقادشان عالی است و باید یادمان باشد که اگر شهرها و مرزهای ما امن است، فرزندانی از این دیار با تحمل رنج و دوری از خانواده پاسبان روز و شب این خاک هستند.

وی با اشاره به اینکه شهدای گمنام فراجا، بی‌نام و نشان بوده و برای آنان یادبود و یادواره‌ای برگزار نمی‌شود و خبر شهادت‌شان عادی و در سکوت رسانه‌ای می‌گذرد، گفت: تاریخ هرگز ۱۳ هزار شهید و چند صد هزار جانباز قطع عضو و نخاعی نیروی انتظامی را، آن هم نه در زمان جنگ بلکه در زمان امنیت و آرامش، فراموش نخواهد کرد.

کیانمهر تصریح کرد: هفته انتظامی با شعار شهروند قانون‌مدار پلیس خدمت‌گزار، فرصت مغتنمی برای ارائه کارنامه یک ساله پلیس به مردم به منظور معرفی ظرفیت و توانمندی‌های عظیم فراجا و برای جلب سرمایه‌های اجتماعی و مشارکت عمومی مردم است تا انعکاس تصویر مطلوبی از پلیس و مجاهدت‌های پیدا و پنهان آنان باشد.

فرمانده انتظامی نایین با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری که قدرت نیروی انتظامی زمانی زیبا و مطلوب است که در خدمت مردم به کار برود، بیان کرد: فراجا با تأسی از تعالیم و توصیه‌های مقام معظم رهبری تمام ظرفیت و توانمندی خود را در راستای برقراری حفظ نظم و امنیت در جامعه به کار بسته است.

وی با بیان اینکه در این هفته ۹۸ برنامه جهت ارائه خدمت مضاعف برای مردم عزیز شهرستان نایین اجرا می‌شود، عنوان کرد: کسب رتبه اول کشف مواد مخدر در سطح استان، انهدام بیش از ۳۰ باند مافیایی مواد مخدر در سطح شهرستان و استان ، ۹۵ درصد افزایش دستگیری خرده فروشان و افزایش ۱۲ درصدی دستگیری معتادین، کسب رتبه اول کشف قاچاق کالا و ارز در سطح استان و کسب رتبه اول دستگیری اتباع خارجی غیر مجاز در سطح استان از عملکرد شش ماهه فرمانده انتظامی نایین است.

وی ادامه داد: افزایش ۱۲۰ درصدی کشف پرونده‌های کلاهبرداری، شناسایی بیش از ۱۵۰ صفحه مجازی مجرمانه، دستگیری متهم با ۵۰ شاکی در سطح کشور و افزایش ۴۵ درصدی تماس فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، عملکرد پلیس نایین در حوزه پلیس فتا است.

  • نویسنده : فاطمه محمدی