مردم اصفهان اهانت به قرآن کریم را برنمی‌تابند و آن را محکوم خواهند کرد
مردم اصفهان اهانت به قرآن کریم را برنمی‌تابند و آن را محکوم خواهند کرد
جان‌نثاری گفت: نیاز است یک حرکت بزرگ‌ در اصفهان انجام شود که در رسانه‌های دنیا مخابره شود و مردمی بودن حرکت مردم اصفهان در محکومیت اهانت به قرآن کریم بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش پایگاه خبری صدای نایین محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در جلسه برنامه‌ریزی اجتماع بزرگ محکومیت اهانت به قرآن کریم گفت: کشور شیعی و اسلامی ایران نباید نسبت به این هتک حرمت بی‌تفاوت باشد و مسلمانان باید حرکت مناسبی از خود نشان دهند.

وی افزود: نخبگان همیشه از خود حرکت نشان می‌دهند و وقتی یک عالم شیعی نسبت به این موضوع واکنش نشان می‌دهد، اصلا تعجب برانگیز نیست و لازم است حضور مردم پررنگ‌تر باشد.

جان‌نثاری با تأکید بر حضور مردم در صحنه تصریح کرد: مردم باید نسبت به این موضوع واکنش جدی تری نشان دهند و قطعا مردم اصفهان اهانت به قرآن کریم را برنمی‌تابند و آن را محکوم خواهند کرد.

وی ادامه داد: امیرالمومنین(ع) قرآن ناطق است و ما باید این ایام عید سعید غدیر را به یک نقطه کاملا قوی و سرآغازی برای حرکت‌های مردمی نسبت به محکومیت هتک حرمت قرآن قرار دهیم و نیازمند یک کانون تجمع است و باید زمینه‌های این اقدام را فراهم کنیم.

 معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان خاطر نشان کرد: دشمن باید بداند هر چقدر به قرآن کریم اهانت کند ارادت مردم ما نسبت به این کتاب مقدس بیشتر و بیشتر می‌شود و از این فرصت باید به بهترین شکل استفاده شود تا نور قرآن در قلوب مردم افزایش یابد.

وی با تاکید بر اینکه لازمه‌ی این حرکت حضور پرشور مردم است و حضور مردم در صحنه حائز اهمیت است گفت: ما باید حساسیت خود نسبت به قرآن کریم را اعلام کنیم چرا که قرآن ناموس مسلمان است و انتظار می‌رود در ایران هم مانند کشور عراق سریعاً واکنش نشان داده می‌شد.

جان نثاری تصریح کرد: نیاز است یک حرکت بین‌المللی در اصفهان انجام شود که در رسانه‌های دنیا مخابره شود و مردمی بودن این حرکت بسیار حائز اهمیت است، جامعه باید نسبت به این نوع موضوعات حساس باشد.

  • نویسنده : طاهره دهقانی