بالغ بر ۱۸۰ برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در اردستان اجرا می‌شود
بالغ بر ۱۸۰ برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در اردستان اجرا می‌شود
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان گفت: در شهرستان اردستان به مناسبت هفته دفاع مقدس بیش از ۱۸۰ عنوان برنامه ویژه در حوزه‌های مختلف برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری صدای نایین از اردستان، سرهنگ روح الله صنعتکار فرمانده سپاه اردستان به مناسبت هفته دفاع مقدس در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس به مناسبت حمله رژیم بعث عراق در روز ۳۱ شهریور ماه سال ۵۹ با حمایت کشورهای اورپایی و آمریکایی به ایران، نامگذاری شده است.

وی افزود: باید در ارتباط دفاع مقدس و دستاوردهای انقلاب برای جوانان و نوجوانان مطالبی بیان شود تا دانش‌آموزان با آن آشنا شوند همچنین جنگ تحمیلی و هفته دفاع مقدس ایران به منزله یک دانشگاه برای تربیت نسل آینده است.

صنعتکار تاکید کرد: در اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس علاوه بر سپاه، نهادها و دیگر دستگاه‌های اجرایی شهرستان نیز باید در راستای هرچه بهتر و غنی تر اجرا شدن برنامه‌ها همکاری و مشارکت تاثیرگذار داشته باشند چرا که هفته دفاع مقدس متعلق به همه ملت ایران است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان خاطرنشان کرد: در شهرستان اردستان به مناسبت هفته دفاع مقدس بیش از ۱۸۰ عنوان برنامه ویژه در حوزه‌های مختلف دفاعی، امنیتی، فرهنگی، ورزشی و غیره برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: یادواره‌های شهدا، رژه حماسی بسیجیان شهرستان شامل رژه خودرویی، موتوری و پیاده گردانی، افتتاح کنگره شهدا شهرستان، نمایشگاه ادوات رزمی، نواختن زنگ ایثار و شهادت در مدارس از برنامه‌های هفته دفاع مقدس خواهد بود.

صنعتکار بیان کرد: برنامه بازسازی عملیات بیت‌المقدس آزادسازی خرمشهر با استفاده از امکانات و تجهیزات جنگی و همراه با روایت‌گری در محل نینوای شهر زواره به مدت سه شب در ایام هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.