سفر فراکسیون زنان مجلس به نایین و خور و بیابانک برای بررسی مشکلات حوزه زنان
سفر فراکسیون زنان مجلس به نایین و خور و بیابانک برای بررسی مشکلات حوزه زنان
نماینده مردم نایین و خور و بیابانک از سفر فراکسیون زنان مجلس به حوزه انتخابیه خود برای بررسی مشکلات و مطالبات حوزه زنان خبر داد.
الهام آزاد در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نایین، از سفر اعضای فراکسیون زنان به نایین و خور و بیابانک برای بررسی مشکلات و مطالبات حوزه زنان خبر داد و گفت: هدف از این سفر این است که نمایندگان از نزدیک بتوانند در یک ارتباط دو سویه مشکلات و مطالبات بانوان سخت‌کوش حوزه انتخابیه‌ام را از زبان خودشان بشنوند و در جریان مشکلات و مطالبات آنها قرار گیرند.

وی ادامه داد: مجلس یازدهم از ابتدای کار بر این باور بود که باید با حضور میدانی در شهرهای مختلف کشور، مشکلات را با توجه به فرصت‌ها، پتانسیل‌ها و چالش‌های هر منطقه به صورت جداگانه مورد بررسی قرار دهد؛ بنابراین تلاش می‌کنیم از این حضور به نفع مردم و در برآورده شدن انتظارات به حق دختران و بانوان فهیم و سخت‌کوش شهرستان نایین استفاده کنیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره توانمندی و نقش زنان در توسعه کشور، افزود: با توجه به اینکه نیمی از جمعیت کشور را زنان تشکیل می‌دهند بنابراین بانوان جوان می‌توانند در گام دوم انقلاب که نقشه راه ترسیم شده از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سند بالادستی نظام هست، نقش پررنگی  را در عرصه‌های مختلف از جمله فرهنگی، اجتماعی و سیاسی و اقتصادی ایفا کنند و بنابراین ما معتقدیم که لازمه این امر توسعه مشارکت هر چه بیشتر زنان در جامعه خواهد بود. 

آزاد با یادآوری حضور زنان کارآفرین و فعال اجتماعی در شهرستان نایین و خور و بیابانک ادامه داد: امیدواریم در مجلس با ارائه طرح و پیگیری های لازم از وزرا و مسئولان، مطالبات به حق این قشر از جامعه را در زمینه‌های مختلف به صورت جدی دنبال کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد که در پایان سفر بتوانیم با جمع بندی مسائل و مشکلات، تصمیمات خوب و جامعی را در مسیر پیشرفت و توسعه فعالیت بانوان عزیز این شهرستان‌ها بگیریم. /

  • نویسنده : حمیدرضا پوربافرانی