بدرقه پیکر مطهر شهید محمدرضا اسماعیلی از دیار فرشتگان سفید پوش
بدرقه پیکر مطهر شهید محمدرضا اسماعیلی از دیار فرشتگان سفید پوش
همزمان با هشتم ماه محرم پیکر مطهر شهید محمدرضا اسماعیلی با حضور مردم دارالشهدای ورزنه و روستای اشکهران تشییع و تا بهشت ابدی بدرقه شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نایین از ورزنه ، صبح امروز همزمان با هشتم ماه محرم آیین تشییع باشکوه شهید محمدرضا اسماعیلی با حضور مسؤولان کشوری و استانی و همبستگی باشکوه مردم، خانواده شهدا و همکاران شهید ابتدا در شهر ورزنه و سپس در روستای اشکهران برگزار شد. در این مراسم مردان ورزنه‌ای با شاخه گل و دود کردن اسپند و زنان ورزنه‌ای به سنت دیرینه خود با چادر سفید بهشتی به استقبال پیکر پاک این شهید آمدند.

حضور پرشور مردم دارالشهدای ورزنه در مراسم تشییع و وداع با شهید والامقام، تجلی تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب اسلامی و استمرار راه شهدا است و نشان می‌دهد این ملت امنیت خود را با هیچ چیزی عوض نمی‌کنند.

نباید فراموش کنیم امنیت و آرامش امروز جامعه اسلامی را مدیون فداکاری و از خودگذشتگی دلاورمردانی هستیم که با اهداء جان خود نگذاشتند خاک کشور و آرامش مردم به خطر بیفتد. قطعاً نهضت عاشورا برای همیشه تاریخ زنده مانده و خواهد ماند و امروز شاهد شکل‌گیری گفتمان «هیهات من الذله» در اقصی نقاط جهان هستیم و به هیچ عنوان این مسیر تعطیل‌بردار نیست.

شهید ستواندوم «محمدرضا اسماعیلی» از نیروهای پلیس راه استان اصفهان در روز اول مرداد ماه در مسیر خاش_تفتان استان سیستان و بلوچستان با اصابت گلوله به چشم و قلب پیکر مطهر، به دست تروریست‌های مزدور به شهادت رسید. پیکر پاک شهید پس از تشییع و بدرقه بر دستان پرمهر مردم ولایتمدار، در گلستان شهدای روستای اشکهران آرام گرفت تا در شب تاسوعای حسینی مهمان سقای کربلا حضرت ابالفضل العباس(س) باشد.

  • نویسنده : فاطمه محمدی