قانون از سوی کاندیداهای انتخابات و طرفداران آنان رعایت شود
قانون از سوی کاندیداهای انتخابات و طرفداران آنان رعایت شود
امام جمعه اردستان گفت: در شهرستان اردستان تاکنون ۱۶ نفر تایید صلاحیت شده‌اند که ضرورت دارد قانون از سوی کاندیداهای انتخابات و طرفداران آنان رعایت شود.

قانون از سوی کاندیداهای انتخابات و طرفداران آنان رعایت شود

به گزارش پایگاه خبری صدای نایین از اردستان، حجت الاسلام حسن دهشیری امام جمعه اردستان در خطبه‌های نمازجمعه اظهار داشت: هرکس تقوای الهی پیشه کند خداوند او را از ناخشنودی خارج میکند، در بحث از سبک زندگی دینی تعامل با شهروندان مهم است و باید برای شهروندان در برقراری ارتباط و تعامل با یکدیگر این موضوع را مورد توجه قرار دهد.

وی افزود: پدیده مرگ را باید جدی گرفت چرا که برای همه انسان‌ها رخ خواهد داد و همانگونه که نباید به فرد مسلمان زنده تهمت زد نباید به فرد فوت شده تهمت زد، چرا که ناسزاگویی امر پسندیده‌ای نیست.

قانون

قانون

حجت الاسلام دهشیری خاطرنشان کرد: جریان‌های سال ۵۷ و دوران انقلاب در حقیقت آغاز نهضت و اوج‌گیری آن بوده و با ورود امام راحل و تعیین رئیس دولت موقت دشمن موقعیت خود را در خطر دید که تصمیم به اعمال حکومت نظامی گرفت، امام راحل با زیرکی خود متوجه اقدامات رژیم پهلوی شد بنابراین با یک فراخوان مردم وارد خیابان‌ها شدند و سرانجام رژیم ۲۵۰۰ ساله پهلوی با حضور حماسه‌ساز مردم نابود شد.

وی بیان کرد: ایمان به خدا، رهبری امام و حضور مردم موجبات پیروزی انقلاب را فراهم آورد، هرکجا که مردم حضور پیدا کنند در حقیقت حماسه آفریده می‌شود بنابراین حضور مردم همیشه در صحنه، ضرورت دارد.

حجت الاسلام دهشیری یادآور شد: ۷۳ درصد از داوطلبان نمایندگی در کشور تایید صلاحیت شده‌اند و در شهرستان اردستان نیز تاکنون ۱۶ نفر تایید شده‌اند که ضرورت دارد قانون از سوی کاندیداهای انتخابات و طرفداران آنان رعایت شود.

  • نویسنده : علیرضا صفاری‌فر