آمادگی اورژانس استان اصفهان در شب‌های قدر
آمادگی اورژانس استان اصفهان در شب‌های قدر
سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان گفت: در شبهای قدر واحدهای امدادی اورژانس پیش‌بیمارستانی در تمامی شهرستان‌های استان آماده امدادرسانی به شب زنده‌داران است.

اورژانس 

به گزارش پایگاه خبری صدای نایین، دکتر محسن زمانی سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان اظهار کرد: از شامگاه دهم فروردین ماه مصادف با اولین شب از شبهای قدر، استقرار واحدهای امدادی اورژانس پیش‌ بیمارستانی استان اصفهان جهت پوشش امداد سلامت مراسمات پرفیض شبهای قدر برای مردم عزیز آغاز میگردد.

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان ضمن اعلام آماده باش و استقرار واحد‌های امدادی اورژانس برای پوشش امدادی در تمامی شبهای قدر تصریح کرد: در شبهای قدر واحدهای امدادی اورژانس پیش‌بیمارستانی استان در تمامی شهرستان‌های استان آماده امدادرسانی به شب زنده‌داران است.

زمانی به نمونه‌ای از این استقرارها در مرکز شهر اصفهان اشاره کرد و گفت: یک واحد امدادی آمبولانس اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان به همراه یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، یک واحد امداد موتوری و دو تیم پیشرو در جمعیت برای پوشش امداد سلامت مراسم لیالی قدر در گلستان شهدای اصفهان به عنوان یکی از پر جمعیت‌ترین مکان‌های برگزاری مراسمات شبهای قدر، مستقر خواهد شد.

وی با ذکر اینکه این استقرارها از ساعت ۲۱:۳۰ تا پایان برگزاری مراسم ادامه می‌یابد افزود: ۱۲ نفر از پرسنل اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان برای پوشش امدادسلامت لیالی قدر در گلستان شهدای اصفهان حضور می‌یابند و به شرکت‌کنندگان در این مراسم خدمت‌رسانی می کنند.

شامگاه دهم، دوازدهم و چهاردهم فرودین ماه جاری مصادف با شبهای نوزدهم، بیست‌ویکم و بیست‌وسوم ماه مبارک رمضان، مصادف با شبهای قدر می‌باشد.

  • نویسنده : طاهره دهقانی