آقای وزیر،‌ در خور و بیابانک یک کیلومتر جاده دو بانده وجود ندارد
آقای وزیر،‌ در خور و بیابانک یک کیلومتر جاده دو بانده وجود ندارد
نماینده مردم نایین و خوروبیابانک صبح امروز در تذکر شفاهی به وزیر راه و شهرسازی بیان نمود: متاسفانه راه‌های شهرستان خوروبیابانک نابسامان بوده و یک کیلومتر جاده دو بانده وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری صدای نایین، الهام آزاد نماینده مردم نایین و خوروبیابانک در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ(ع) و به شهادت رسیدن زنان و مردان و کودکان بی‌گناه توسط تروریست‌ها، در تذکری به وزیر راه و شهرسازی، گفت: متأسفانه راه‌های شهرستان خوروبیابانک نابسامان بوده و این موضوع را بارها تذکر داده‌ام.

نماینده مردم نائین و خور و بیابانک در مجلس اظهار کرد: مسیر واقع در این شهرستان مربوط به زائران امام رضا(ع) بوده و همچنین با توجه به وجود معادن متعدد در این شهرستان نیاز به تعریض جاده‌ها است اما متاسفانه یک کیلومتر جاده دو بانده نیز وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: روزانه تصادفات متعددی را شاهد هستیم که همگی ناشی از وضعیت نابسامان جاده‌ها است؛ متاسفانه اخیرا ۷ نفر از اعضای یک خانواده در تصادفی تلخ جان خود را از دست دادند از این رو انتظار می‌رود وزارت راه و شهرسازی هرچه سریع‌تر به این موضوع رسیدگی کند.

  • منبع خبر : خبرگزاری فارس