صعود تیم جلال آباد نایین به مرحله استانی جام پرچم
صعود تیم جلال آباد نایین به مرحله استانی جام پرچم
تیم خانه ورزش شهید سلیمانی جلال آباد با قهرمانی در مسابقات مینی فوتبال روستاییان و عشایر شهرستان نایین به مرحله استانی صعود کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نایین، علی محبی‌فر رئیس هیأت روستایی و بازی‌های بومی محلی نایین با اشاره به برگزاری فینال مسابقات جام پرچم در این شهرستان گفت: در اولین دوره مسابقات مینی فوتبال روستایی شهرستان نایین جام پرچم که از ۱۱ شهریور ماه سال جاری در زمین چمن مصنوعی محله محمدیه و با حضور ۱۶ تیم برگزار شد، تیم‌ها به صورت دوره‌ای به رقابت پرداختند.

وی افزود: تیم خانه ورزش شهید سلیمانی جلال آباد مقام اول، تیم خانه ورزش شهدای هماباد مقام دوم، تیم امید سیف آباد مقام سوم و تیم شهید دهقانی کدنوئیه به عنوان تیم اخلاق این دوره از مسابقات معرفی شدند.

گفتنی است در مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات که با حضور مرتضوی نماینده دفتر نماینده محترم مجلس شورای اسلامی، پوربافرانی معاون اداره ورزش و جوانان و محبی‌فر رئیس هیأت روستایی و بازی‌های بومی محلی و تنی چند از مسئولین شهرستان برگزار شد، با اهدای کاپ و لوح تقدیر از تیم‌های برتر تجلیل و همچنین تیم قهرمان این دوره از مسابقات جهت حضور در مسابقات استانی معرفی شد.
  • نویسنده : حمیدرضا پوربافرانی