خبرنگار نوجوان صدای‌نایین شگفتی ساز رقابت‌های اصحاب‌رسانه اصفهان
خبرنگار نوجوان صدای‌نایین شگفتی ساز رقابت‌های اصحاب‌رسانه اصفهان
علیرضا فضلیان، خبرنگار نوجوان صدای نایین با کسب مقام اول در پنجمین دوره مسابقات رایانه‌ای تحرکی اصفهان شگفتی ساز شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نایین، پنجمین دوره مسابقات بازی های رایانه‌ای تحرکی رسانه‌های استان اصفهان روز جمعه ۱۹ آبان ماه با حضور دو گروه خواهران و براداران در مجتمع فرهنگی ورزشی ژیوار برگزار و در اختتامیه هدایا و احکامی به نفرات اول تا سوم تقدیم گردید.

ناصر بهروان، مدیر خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان با بیان اینکه برگزاری این مسابقات موجب تحرک فعالیت ذهنی، فیزیکی و ارتباطی اهالی رسانه می‌شود، گفت: امیدواریم این مسابقات باعث ارتقای ادراک، تحلیل ، هماهنگی عصب و عضله و همچنین کاهش استرس در وجود خبرنگاران استان اصفهان شود.

او با اشاره به حضور ۶۰ نفر از اصحاب رسانه این استان گفت:ثبت نام این مسابقات از طریق سایت خانه مطبوعات استان توسط اصحاب رسانه اصفهان صورت گرفت.

در اختتامیه پنجمین دوره مسابقات بازی‌های رایانه‌ای تحرکی رسانه‌های استان اصفهان هدایا و احکامی به آقایان علیرضا فضلیان از صدای نایین نفر اول، حسین صادق زاده از مفتاح نیوز نفر دوم و احمدرضا منزه از اصفهان امروز نفر سوم بخش آقایان و خانم ها اشرف کمالی از نسل فردا نفر اول، دلارام قندهاری از اصفهان زیبا نفر دوم و ساجده دقاغیان از خبرگزاری ایمنا نفر سوم بخش بانوان شدند.

 

 

 

 

 

نایین چشمه استعدادهای بی‌نظیر است+فیلم
اختتامیه سیزدهمین جشن ملی دوقلوها و چندقلوه در اردستان
کتاب، موجب افزایش سطح سواد جامعه و زمینه پیشرفت کشور
گزارش تصویری مراسم بزرگداشت استاد شرعی در نایین
مواد اولیه از نیما خارج نمی‌شوند/ سازمان بازرگانی وارد تجارت خارجی و مخصوص تنظیم بازار است
  • نویسنده : حمیدرضا پوربافرانی