اختصاص مبلغ ۳۱ میلیاردی به پروژه در حال ساخت کتابخانه عمومی نایین
اختصاص مبلغ ۳۱ میلیاردی به پروژه در حال ساخت کتابخانه عمومی نایین
فرماندار شهرستان نایین گفت: مبلغ ۳۱ میلیارد‌ ریال به پروژه در حال ساخت کتابخانه عمومی نایین اختصاص یافت

به گزارش پایگاه خبری صدای نایین، جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان نایین به ریاست دکتر محمد کریمی فرماندار شهرستان و با حضور اعضای حقیقی و حقوقی انجمن و اعضای انجمن‌خیرین کتابخانه‌ساز شهرستان در محل فرمانداری برگزار‌گردید.

 فرماندار شهرستان نایین در این جلسه بیان‌داشت: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام‌شده از سوی مسئولین شهرستان و همچنین استاندار محترم اصفهان مبلغ ۳۱ میلیارد ریال به پروژه در حال ساخت کتابخانه عمومی نایین اختصاص یافت که از مجموع این مبلغ، بالغ بر ۲۰ میلیارد‌ریال به حساب پیمانکار واریز گردیده و مابقی مبلغ نیز در آینده نزدیک واریز خواهد‌شد.

وی افزود: برای تکمیل پروژه ساختمان کتابخانه عمومی نایین به غیر از تجهیزات مورد نیاز ۴ میلیارد تومان اعتبار دیگر مورد نیاز است که در این راستا ضمن پیگیری از یکی از خیرین محترم در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان نیز این موضوع را به صورت ویژه پیگیری و تامین اعتبار خواهیم نمود.

کریمی با تاکید براینکه شهرداریها موظفند نیم درصد از درآمد خود را بر اساس قانون به امور کتابخانه‌ها اختصاص‌دهند گفت: در این زمینه شهرداریها باید به موقع، نسبت به واریز مبالغ مورد نظر به حساب اداره کتابخانه عمومی شهرستان نایین اقدام‌نمایند.

شایان ذکراست در این جلسه در خصوص مسایل و مشکلات کتابخانه‌های عمومی شهرستان نایین بحث و تبادل نظر‌شد و در پایان تصمیماتی برای مرتفع‌شدن مشکلات اتخاذ‌گردید.