اتصال بیش از ۲۳ روستای نایین به آب پایدار
اتصال بیش از ۲۳ روستای نایین به آب پایدار
نماینده مردم نایین‌از اتصال 23 روستای این شهرستان باع اعتباری با بالغ بر 180 میلیارد ریال خبر داد.

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نایین، الهام آزاد با اشاره به  پیگیری های صورت گرفته در زمینه تکمیل آبرسانی به روستاهای دهستانهای لای سیاه و بهارستان نایین گفت: یکی از مشکلات مهم و زیرساختی روستاهای نایین، تامین‌آب شرب بود که برای حذف آبرسانی با تانکر و تکمیل مجتمع آبرسانی روستاهای بهارستان و لای سیاه پیگیری های متعددی در سطح ملی صورت گرفت.

او افزود: جهت تامین بودجه جلسات متعددی با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و سازمان برنامه بودجه برگزار و تاکید شد که هرچه سریع‌تر مجتمع آبرسانی روستاهای شهرستان نایین احداث گردد و با پیگیری‌های صورت گرفته و نیز بازدید میدانی دکتر همت از منطقه، با مساعدت قرارگاه محرومیت زدایی کشور به فرماندهی برادر سردار حزنی و بسیج سازندگی استان و مدیرعامل آبفای استان اجرای پروژه به بسیج سازندگی محول شد و ان شاءالله پروژه آغاز به کار نموده و عملیاتی می گردد.

آزاد بیان نمود: در فاز اول این پروژه، ۲۳ روستای شهرستان نایین به آب پایدار با اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیارد ریال انجام خواهد شد که  باعث حذف ۶۰ درصدی آب رسانی با تانکر در سطح شهرستان می گردد.

نماینده نایین و خوروبیابانک با ابراز خرسندی افزود: انتظار می رود با همکاری خوب بسیج سازندگی و ابفا مردم بتوانند به زودی از برکات این پروژه برخوردار گردند.

  • نویسنده : فاطمه محمدی محمدی