اختصاص ۵۴۰ میلیارد تومان برای پروژه های نیمه تمام بالای ۶۰ درصد
اختصاص ۵۴۰ میلیارد تومان برای پروژه های نیمه تمام بالای ۶۰ درصد
فرماندار نایین از اختصاص و تصویب اعتبار 540 میلیارد تومان در سفر وزیر ارتباطات برای پروژه های نیمه تمام بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی خبر داد. 
محسن فیروزی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نایین گفت: در سفر دکتر زارعی پور و چگنی نمایندگان دولت در نایین برای طرح های نیمه تمام بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی مصوباتی در شان این شهرستان تاریخی تصویب و پیگیری شد.
او با اشاره به تخصیص اعتبار ۵۴۰ میلیارد تومانی افزود: در ابتدا نسبت به شناسایی کلیه طرح های نیمه تمام و بالای ۶۰ درصد اقدام شد که در دور اول سفر آیت الله رئیسی به استان اصفهان و نمایندگان رئیس جمهور در نایین مقرر شد نسبت به پیگیری و تکمیل کردن این پروژه ها اقدام شود.
نماینده دولت در نایین با اشاره به مصوبات صورت گرفته در حوزه های مختلف اجتماعی گفت: مشکلات مربوط  به راهداری، ورزش و جوانان، راه و شهرسازی، کشاورزی، بهداشت و درمان، برق، میراث فرهنگی، بنیاد شهید، فنی و حرفه‌ای، فرهنگ و ارشاد و کتابخانه‌ها از جمله طرح های نیمه تمامی است که به آن اعتبار اختصاص یافته است.
محسن فیروزی با بیان اینکه شهرستان نایین از مجتمع فرهنگی مطلوبی برخوردار نیت و  بیشتر برنامه ها و مناسبت های ملی و مذهبی در مکان های با ظرفیت کم و یا روباز در هوای نامناسب برگزار می شود که به هیچ وجه درشان مردم نیست گفت: در سالهای اخیر زمین احداث مجتمع فرهنگی کلنگ خورده اما در حد ستون و سقف بودکه که اعتبار لازم برای تکمیل این مجموعه در شهرستان مصوب گردید.
او با اشاره به تکمیل کتابخانه مرکزی نایین بعد از ۱۰ سال بلاتکلیفی گفت: با مصوبات و اعتباراتی که برای این مرکز فرهنگی صورت گرفته با تکمیل و بهره برداری از آن می توان  گامی مهم و تاثیرگذاری برای  افزایش سرانه مطالعاتی شهرستان برداشته شود.
محسن فیروزی با اشاره به مشکلات آبرسانی به روستاها، آسفالت جاده روستایی و آنتن دهی ، خدمت رسانی به روستاها را از وظایف اصلی دولت سیزدهم عنوان کرد و گفت  : اقدامات شایان و مصوبات خوبی با حضور وزیر ارتباطات و فن آوری  برای روستاهای نایین  صورت گرفت.
 فرماندار نایین بیان نمود: با حضور دکتر چگنی مدیر عامل گاز ملی ایران، مصوباتی در خصوص پروژه گاز رسانی به کلوت محمدیه که قطب بسیار مهم مرغداران شهرستان و نیز گاز رسانی به ایستگاه بازرسی شهید شرافت صورت گرفت.
او گفت: یکی از موضوعاتی که در دیدار با وزیر ارتباطات پیگیری شد، کمک به تکمیل پروژه های نیمه تمام حوزه صنعت و  حل مشکلات واحدهای صنعتی بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی بود.
فیروزی بیان نمود: نمایندگان صنف کشاورزی ، مرغداری و دام پروران نیز در دیدار مردمی با وزیر ارتباطات به ارائه مشکلات این حوزه پرداخته که مشکل تامین نهادهای دامی ، فروش مرغ تولیدی مورد پیگیری وزیر قرار گرفت.
  • نویسنده : فاطمه محمدی