توقیف خودروهای مواد افیونی در نایین
توقیف خودروهای مواد افیونی در نایین
فرمانده انتظامی شهرستان نایین از دستگیری4سوداگر مرگ و کشف 58 کیلوتریاک در بازرسی ماموران این فرماندهی از 4 دستگاه خودروسواری خبرداد.

سرهنگ هادی کیانمهر در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نایین گفت: مأموران یگان امداد و ایستگاه ایست و بازرسی شهید شرافت نایین، در راستای کنترل محورهای مواصلاتی اصلی و فرعی با هدف برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر به ۴ دستگاه خودرو سواری مشکوک و جهت بررسی آن‌ها را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مراجع قضائی به بازرسی از این خودروها پرداخته که در بازرسی به عمل آمده ۵۸ کیلو و ۲۶۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای داخل خودرو جاسازشده بود را کشف کردند.  

فرمانده انتظامی شهرستان نایین با اشاره به اینکه در این رابطه ۴ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند، خاطرنشان کرد: ماموران فراجا شبانه روز و در اقصی نقاط کشور با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد افیونی قاطعانه برخورد کرده و هرگز اجاره جولان و سرکشی به آنان را نخواهند داد و از شهروندان نیز انتظار داریم هرگونه اخبار و اطلاع در این زمینه را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

  • نویسنده : حمیدرضا پوربافرانی