توقیف محموله قاچاق در نایین
توقیف محموله قاچاق در نایین
فرمانده انتظامی شهرستان نایین ازتوقیف ۳دستگاه کامیون حامل ۱۰میلیارد و ۷۰۰میلیون ریال انواع کالای قاچاق در عملیات ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ هادی کیانمهر در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نایین گفت: ماموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید شرافت نایین در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودروهای عبوری به ۳دستگاه کامیون مشکوک و جهت بررسی آن ها را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودروها پرداخته که در نتیجه موفق به کشف ۲۰۰جفت کفش ، ۱۵هزار عددترقه کبریتی ، ۱۱ دستگاه انواع لوازم برقی منزل ، ۲۱۰ عدد توپ و عروسک ، ۳۲ عدد دستکش  بوکس ، ۴۱۴ توپ انواع لباس، ۲۱۵عدد لوازم آرایشی و ۶ دستگاه کارتخوان که همگی خارجی و فاقد اسناد و مدارک معتبر گمرکی بود شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نایین با اشاره به اینکه ارزش اموال کشف شده از سوی کارشناسان مربوطه ۱۰میلیارد و ۷۰۰میلیون ریال برآورد شده است تصریح کرد: در این خصوص ۳متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کیانمهر در پایان مقابله با قاچاق کالاو ارز را گامی مهمی در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی و نیازمند عزم همگانی دانست و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود پیرامون این موضوع را  از طریق تماس با مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

  • نویسنده : حمیدرضا پوربافرانی