شروع عملیات آبرسانی به ۴۵ روستای شهرستان نایین
شروع عملیات آبرسانی به ۴۵ روستای شهرستان نایین
فرماندار شهرستان نایین از برگزاری جلسه هماهنگی جهت شروع عملیات آبرسانی به ۴۵ روستای شهرستان نایین در سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان خبرداد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نایین، با حضور محسن فیروزی فرماندار شهرستان نایین، سردار فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان و مسئولین قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا و بسیج سازندگی جلسه هماهنگی جهت شروع عملیات آبرسانی به ۴۵ روستای شهرستان نایین در محل سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان برگزار گردید.

محسن فیروزی در این جلسه با اشاره به مشکلات و کمبودها در حوزه آب و خشکسالی‌های مکرر در چند سال گذشته که منجر به مشکلات عدیده خصوصا برای روستاییان عزیز و مهاجرت آنها گردیده، بر اهمیت موضوع آبرسانی پایدار به روستاها و رفع مشکلات مصارف شرب آن‌ها و تاکید بر تسریع در انجام این پروژه نمود .

 وی افزود: با پیگیری‌های مکرر سرکار خانم آزاد نماینده مردم شریف شهرستان‌های نایین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی در خصوص تامین اعتبار مورد نیاز برای این پروژه امید داریم در آینده‌ای نزدیک این طرح اجرایی و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

فرماندار شهرستان نایین خاطر نشان کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمات خوبی در ۴۳ سال گذشته در روستاها انجام شده که انشاالله با نگاه ویژه‌ای که دولت انقلابی و مجلس انقلابی به محرومیت زدایی دارند، شاهد توسعه و پیشرفت روستاها و مناطق محروم و کم برخوردار و مهاجرت معکوس به روستاها باشیم.

  • نویسنده : فاطمه محمدی محمدی