سردار سلیمانی نقشه قدرت‌های استکباری در منطقه را با خاک یکسان کرد
سردار سلیمانی نقشه قدرت‌های استکباری در منطقه را با خاک یکسان کرد
 مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار سرافراز اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش با حضور رهبران سیاسی و مذهبی به ویژه حامیان جبهه مقاومت در پایتخت پاکستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صدای نایین، مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار سرافراز اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش با حضور رهبران سیاسی و مذهبی به ویژه حامیان جبهه مقاومت در پایتخت پاکستان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان با قدردانی از حضور شخصیت‌ها و اقشار مختلف جامعه در رویکرد وحدت آفرین تکریم شهدا، گفت: سردار سلیمانی و سایر شهدای جبهه مقاومت تنها محدود به یک کشور نیستند بلکه آنان قهرمان همه ما و سرداران پرافتخار عالم اسلام هستند.

وی گفت: خون شهدای مظلوم مقاومت دامن اشغالگران و حاکمان مستکبر از جمله آمریکایی‌های قاتل را گرفته و ما امروز شاهد فرار نیروهای تروریست آمریکا از منطقه هستیم که همزمان پایه‌های رژیم غاصب صهیونیستی را نیز به لرزه درآورده است.

جعفری تاکید کرد: حامیان مقاومت در جهان از جمله کشورهای تاثیر گذار اسلامی مانند ایران و پاکستان به حمایت از جبهه مقاومت ادامه می‌دهند و همگی ما برای آزادی بیت المقدس، دفاع از ملت فلسطین، حمایت از مردم مظلوم یمن و جنگ عراق و سوریه علیه تروریسم و تکفیر حمایت می‌کنیم.

برخی از شخصیت‌های پاکستانی نیز طی سخنرانی در این مراسم با ادای احترام به مقام بلند شهدای جهان اسلام به ویژه رزمندگان جبهه مقاومت، اقدامات یکجانبه آمریکا در منطقه و همچنین توطئه رژیم صهیونیستی برای پیشبرد طرح عادی سازی روابط را محکوم کردند.