افتتاح طرح ملی بسیج آب‌رسانی در نایین
افتتاح طرح ملی بسیج آب‌رسانی در نایین
نماینده مردم نایین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی گفت: آب‌رسانی به ۱۵ روستا با مبلغ ۲٠ میلیارد تومان افتتاح می‌شود و روستاهای باقی‌مانده نیز در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید

به گزارش پایگاه خبری صدای نایین، الهام آزاد نماینده مردم نایین و خور و بیابانک با یادآوری اینکه از سال ۱۴٠٠ با تدبیر مجلس شورای اسلامی قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در آنجا مستقر شد، اظهار داشت: در لایجه بودجه ۱۴٠٠ بودجه‌ای برای محرومیت‌زدایی به این قرارگاه اختصاص پیدا کرد تا مشکلات مربوط به تنش‌های آبی، بهداشت و درمان، مدارس و جاده‌ را برطرف کند.

وی با بیان اینکه روستاهای نایین از بدو شکل گرفتن از نعمت آب پایدار بی‌بهره بودند و به‌صورت تانکری آب‌رسانی به آن‌ها صورت می‌گرفت و این مورد یکی از دغدغه‌ها و مطالبات مردم بود و از زمان شروع مسؤولیت پیگیر این موضوع بودم، افزود: در سال ۱۴٠٠ با قرارگاه مذکور و پیگیری‌های انجام شده نائین در اولویت قرار گرفت.

آزاد گفت: در فاز اول ۲۶ روستا با مبلغ ۳٠ میلیارد تومان در دستورکار قرار گرفت و امروز ۱۵ روستا با مبلغ ۲٠ میلیارد تومان افتتاح می‌شود و روستاهای باقی‌مانده نیز در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید.

نماینده مردم نایین در پایان خاطرنشان کرد: اجرای این طرح‌ها توسط بسیج سازندگی و آبفا اجرا شد و امید است تمام روستاهای نایین از آب پایدار بهره‌مند شوند.

  • منبع خبر : خبرگزاری فارس