کشف ۳۹ کیلوگرم تریاک در اردستان
کشف ۳۹ کیلوگرم تریاک در اردستان
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اردستان از كشف ۳۹ کیلوگرم تریاک در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صدای نایین از اردستان، سرهنگ مصطفی صادق‌زاده فرمانده انتظامی اردستان اظهار داشت: در پی وصول یک خبر مبنی بر قصد حمل مواد مخدر با یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ نقره‌ای و مراقبت و همراهی یک دستگاه پژو پارس نقره‌ای رنگ مراتب کشف آن پس هماهنگی با مقام قضایی در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با همکاری ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، کلانتری مهاباد و همچنین ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نائین پس از استقرار در محل های تعیین شده موفق به شناسایی و توقیف دو خودرو با سه نفر سرنشین شدند.

صادق‌زاده خاطرنشان کرد: ماموران در بازرسی از خودرو مقدار ۳۹ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را در قالب بسته های ۱۰ کیلویی کشف و ضبط و به همراه خودرو به یگان انتظامی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی اردستان تصریح کرد: هر دو خودرو در پارکینگ متوقف، مواد مخدر مکشوفه تحویل پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و متهمین نیز جهت تعیین تکلیف تحویل مقامات قضائی شهرستان داده شدند.

وی تاکید کرد: پلیس در مسیر سالم سازی جامعه ، از تمام توان خود استفاده نموده و به مجرمان اجازه جولان دادن را نخواهد داد و لازمه موفقیت در این امر، افزایش ایجاد ارتباط مردم با پلیس است که در راستای تحقق این امر مهم، از همشهریان محترم خواهشمندیم در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، مراتب را به پلیس ۱۱۰ گزارش نمایند.

  • نویسنده : علیرضا صفاری‌فر