کارنامه| بسته خبری فرمانداری نایین
کارنامه| بسته خبری فرمانداری نایین
صدای نایین| از برگزاری جلسه هماهنگی هفته بسیج تا دیدار مردمی سرپرست فرمانداری را در بسته خبری این هفته ببینید.

اگر در کشور تفکربسیجی حضور و بروز داشته باشد تغییرات و پیشرفت های مهمی رخ خواهد داد

به گزارش پایگاه خبری صدای نایین، دکتر کریمی سرپرست فرمانداری نایین در جلسه ستاد هماهنگی و برنامه ریزی گرامی‌داشت هفته بسیج گفت: امسال با توجه به اتفاقاتی که در کشور به وجود آمده ضرورت انسجام جمهوری اسلامی در همه ابعاد، ارکان و سطوح باید مورد توجه قرار گیرد و منسجم تر و قویتر نسبت به دستاوردهای انقلاب و آرمان‌های انقلاب حساس باشیم. یکی از این دستاوردهای بی‌بدیل، بسیج است.

او افزود: رهبر معظم انقلاب در خصوص بسیج دانشجویی فرمودند «هر دانشجویی که دل در گرو انقلاب و کشور دارد و خوی استکبارستیزی در وجودش وجود دارد جزء بسیج دانشجویی است». جمع بندی از کلام امامین انقلاب این است که اگر در کشور تفکربسیجی حضور و بروز داشته باشد تغییرات و پیشرفت های مهمی رخ خواهد داد و این تفکر در جوانان و نوجوانان و مسئولان باید نهادینه شود. وی در پایان عنوان نمود کلیه دستگاه های اداری و اجرایی باید با تمام توان و با تفکر بسیجی که ویژگی های این تفکر، کار مجاهدانه، مخلصانه، عالمانه می باشددر خدمت مردم گام بردارند.

دیدار چهره به چهره مردم با سرپرست فرمانداری نایین 

دکتر محمد کریمی سرپرست فرمانداری این شهرستان در روز دوشنبه مورخ ۲۳ آبان ماه و بر اساس نوبت قبلی میزبان تعدادی از مردم شریف شهرستان نایین بود. در این دیدارها مراجعین به صورت رو در رو مسایل و مشکلات و درخواست های خود را مطرح و دستوراتی توسط سرپرست فرمانداری شهرستان نایین در این خصوص صادر گردید. لازم به ذکر است مردم شریف شهرستان نایین می توانند ضمن تماس با شماره ۴۶۲۵۷۶۰۳ در طول ایام هفته نسبت به دریافت نوبت و ساعت ملاقات با سرپرست محترم فرمانداری شهرستان نایین اقدام نمایند. ملاقات های مردمی سرپرست فرمانداری در روز های دوشنبه هر هفته برگزار می‌گردد.

با همدلی می توانیم در رفع موانع تولید گام برداریم

دکتر کریمی سرپرست فرمانداری شهرستان نایین در دیدار یئت رئیسه دفتر اتاق بازرگانی شهرستان های نایین و خوروبیابانک و اعضای انجمن کارآفرینان نایین با اشاره به شعار سال و بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اشتغال آفرینی و تولید دانش بنیان عنوان نمود: امیدواریم با همت کارآفرینان عزیز شهرستان نایین و با کمک مسئولین شهرستان، بتوانیم به شعار سال جامه عمل بپوشانیم.

سرپرست فرمانداری شهرستان نایین خاطر نشان کرد :وجود استعداد های درخشان درکنار معادن غنی و همچنین صنایع کم نظیر در این شهرستان می‌تواند زمینه ساز پیشرفت پایدار و مطلوب برای شهرستان نایین باشد.

امید کوهی رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان نایین نیز در این جلسه طی سخنانی عنوان نمود : با وجود پتانسیل های موجود در شهرستان نایین و با هم افزایی دستگاه های اجرایی و فرمانداری و با همدلی می توانیم در رفع موانع تولید گام برداریم.

همچنین در این جلسه اعضاء اتاق بازرگانی وانجمن در مورد برنامه ها و خدمات دفتر اتاق بازرگانی وانجمن نایین و نقش و جایگاه مهم صنایع نایین در کشور به بحث و تبادل نظر گردید.

دیدار معاونت مالی و اعتباری مدیریت شعب پست بانک استان اصفهان با سرپرست فرمانداری شهرستان نایین

علی قاسمی معاونت مالی و اعتباری مدیریت شعب پست بانک استان اصفهان به اتفاق  وفایی مسئول حراست پست بانک استان اصفهان و احسان بخش رییس پست بانک شعبه نایین با سرپرست فرمانداری شهرستان نایین دیدار نمودند.

دکتر کریمی سرپرست فرمانداری شهرستان نایین در این دیدار بر توسعه خدمات پست بانک در روستا ها و نقاط مختلف شهرستان نایین تاکید نمود.

 

  • نویسنده : حمیدرضا پوربافرانی
  • منبع خبر : روابط عمومی فرمانداری نایین