کشف کالای قاچاق میلیاردی در شهرستان نایین
کشف کالای قاچاق میلیاردی در شهرستان نایین
فرمانده انتظامی شهرستان نایین از کشف محموله کالای قاچاق به ارزش ۲۱ میلیارد ریال در عملیات مأموران فرماندهی انتظامی خبر داد.

سرهنگ کیانمهر فرمانده انتظامی شهرستان نایین در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نایین، بیان کرد: در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز، مأموران ایستگاه ایست و بازرسی شهید شرافت شهرستان نایین حین کنترل خودرو های عبوری به یک دستگاه کامیونت مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران ضمن هاهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته که در نتیجه این عملیات موفق به کشف ۸۲۶ ثوب انواع البسه، ۵۷ متر پارچه، ۳۶ دستگاه انواع لوازم برقی آشپزخانه ، ۱۳۰ عدد عینک، ۱۰ هزار عدد فندک برقی خودرو، ۵ هزار فشنگ کناف کاری، ۱۹۱ عدد انواع اسباب بازی و ۲۳۳ قلم سایر لوازم خانگی، آرایشی و بهداشتی خارجی شدند.

کیانمهر با بیان این که کالاهای مکشوفه قاچاق و فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود تصریح کرد: کارشناسان مربوطه ارزش این محموله را ۲۱ میلیارد ریال اعلام کردند.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به این که در این عملیات یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد، خاطر نشان کرد: پلیس با تمام توان در برابر هر نوع فعالیت مجرمانه و غیر قانونی که باعث تضییع حقوق شهروندان و اخلال در نظام اقتصادی کشور شود ایستاده است و از عموم مردم نیز تقاضا می‌شود هر گونه اخبار و اطلاعات در خصوص قاچاق کالا و ارز را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.