ضرورت کار گسترده در حوزه تبیین ارزش‌های دفاع مقدس
ضرورت کار گسترده در حوزه تبیین ارزش‌های دفاع مقدس
امام جمعه اردستان گفت: ضرورت دارد که در حوزه تبیین ارزش‌های دفاع مقدس کار گسترده و منسجم انجام شود.

‌به گزارش پایگاه خبری صدای نایین از اردستان‌، حجت الاسلام حسن دهشیری امام جمعه اردستان در خطبه‌های نمازجمعه اظهار داشت: ۳۱ شهریور سال ۵۹ صدام بعثی با حمایت آمریکا و کمک‌های سیاسی، تسلیحاتی و مالی کشورهای دنیا حمله به ایران اسلامی را در دورانی که اوضاع کشور نابسامان بود، آغاز کرد.

وی افزود: صدام تصور می‌کرد که در کمتر از یک هفته بتواند تهران را فتح کند اما نتوانست به هدفش برسد و امروزه بعثی‌ها و دشمنان ایران اسلامی به هلاکت رسیده‌اند و باید در حوزه تبیین ارزش‌های دفاع مقدس کار گسترده و منسجم انجام شود.

حجت الاسلام دهشیری خاطرنشان کرد: مطابق با بیانات رهبری گرچه دشمن شروع کننده جنگ است اما تمام کننده جنگ نیست و حضور مستمر مردان و زنان فداکار ایرانی موجب شد که گزینه نظامی از روی میز محو شود و این به برکت خون شهدا و مجاهدت‌های رزمندگان است.

امام جمعه اردستان با اشاره به سخنرانی رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل، تصریح کرد: رئیس جمهور در سخنرانی خود آمریکا را به چالش کشیده و او را ظالم خواند همچنین با در دست گرفتن قرآن از این کتاب آسمانی دفاع کرد و از ملت‌ها خواست به این کتاب مقدس احترام بگذارند.

وی بیان کرد: امروز روز صلح و گفت‌وگوی تمدن‌ها نیز نامگذاری شده یعنی اینکه ایران اسلامی در پی جنگ نبوده و نیست و همواره خواهان صلح است همچنین در آستانه بازگشایی مدارس نیز هستیم بنابراین باید مراقب شیطنت‌های احتمالی دشمنان باشیم.

  • نویسنده : علیرضا صفاری‌فر