پیام تبریک مدیر عامل شرکت سیمان نایین به مناسبت هفته بسیج
پیام تبریک مدیر عامل شرکت سیمان نایین به مناسبت هفته بسیج
مدیر عامل شرکت سیمان نایین همزمان با هفته بسیج با صدور پیامی این مناسبت را گرامی داشت.

 به گزارش پایگاه خبری صدای نایین، علیرضا مهرپژوه، مدیر عامل شرکت سیمان نایین همزمان با هفته بسیج با صدور پیامی به شرح زیر این مناسبت را گرامی داشت:

بسیج شجره طیبّه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوات تعیین و حدیث عشق می‌دهد؛ بسیج به معنی حضور و آمادگی در همان نقطه‌ای است که اسلام و قرآن و امام زمان ارواحنافداه و این انقلاب مقدّس به آن نیازمند است.

درحقیقت بسیج، مجموعه‌ای است که در آن، پاک‌ترین انسان‌ها، فداکارترین و آماده به کارترین جوانان کشور، در راه اهداف عالی این ملت و برای به کمال رساندن و به خوشبختی نائل کردنِ این کشور، جمع شده‌اند.

هفته بسیج، در حقیقت فرصتی برای ارائه حرکت عظیمی بوده که به وسیله امام بزرگوار راحل، در این کشور پایه‌گذاری شده است و این حرکت، در این منطقه اسلامی و دینی، برای دیگر ملت‌ها هم الگو و سرمشق خواهد شد‌.

بسیج در جایگاه و شأنی بالاتر از یک سازمان نظامی و در واقع یک فرهنگ و تفکر و گفتمان است که ظرفیت دارد کشور را در حرکت عظیم ملت، با گام‌های بلند به پیش ببرد؛ بدون شک تفکر بسیج امروز در کشورمان و در دیگر کشورهای منطقه بروز و ظهور پیدا کرده و همین تفکر است که جبهه مقاومت را در مقابل دشمنِ کودک‌کُش صهیونیستی استقامت داده است.

ترویج فرهنگ کار بسیجی و جهادی از اهمیت زیادی برخوردار است و با رویکرد و تفکر بسیجی می‌توان همواره در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش مضاعف داشت، دستاوردهای غرورآفرین کشور را به سمع و نظر مردم در جامعه رساند و اجازه نداد دشمن با تضعیف روحیه و تزریق ناامیدی در جامعه به کشور ضربه بزند.

اینجانب هفته بسیج، یادآور امتداد لبیک پرشور مجاهدان راه حق به فرمان الهی بزرگ بسیجیِ جهان اسلام را به همه بسیجیان و دلاورمردان عرصه جهاد و حماسه تبریک عرض می‌نمایم. لبخند رضایت حضرت فاطمه زهرا (س) بدرقه و توشه راه مجاهدان راه حق باد.

علیرضا مهرپژوه مدیر عامل شرکت سیمان نایین