مسئولین حکومت اسلامی نگاهشان به مقام و مسئولیت باید امانی باشد
مسئولین حکومت اسلامی نگاهشان به مقام و مسئولیت باید امانی باشد
امام جمعه شهرستان نایین گفت: حاکمیت در اسلام نگاه امانی است یعنی حاکمین و مسئولین حکومت اسلامی نگاهشان به مقام و مسئولیت باید امانی باشد.

به گزارش پایگاه خبری صدای نایین، مراسم معارفه سرپرست فرماندار شهرستان امروز در سالن جلسات فرمانداری نایین با حضور محمدرضا جان نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان ، حجت الاسلام مطهرخو امام جمعه شهرستان نایین ، الهام آزاد نماینده مردم نایین و خوروبیابانک و مسئولین استانی و شهرستان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام محمد مطهرخو ضمن تسلیت و گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ و شهدای امنیت گفت: امروز عده‌ای با تفکرات لیبرالی و فمونیستی مقابل جریان انقلاب اسلامی ایستاده اند که این تفکر بر خلاف تفکر شهدا که بدن را امانت خدا می دانند، بدن را در اختیار خودشان می دانند و نگاه متفاوتی است، نگاه به حاکمیت هم در اسلام نگاه امانی است یعنی حاکمین و مسئولین حکومت اسلامی نگاهشان به مقام و مسئولیت باید امانی باشد.
او افزود: شخص مومن اگر مسئولیتی را از دوشش برداشتند ناراحت نمی شود و نگاه امانی این ویژگی را دارد و شخصی که مسئولیت جدید را بر عهده می گیرد هم با چنین نگاهی دچار غرور و کبر نمی شود.
امام جمعه نایین بیان نمود: دو تبریک میگویم اول به آقای فیروزی که در این مدت کوتاه بی وقفه تلاش کردند،برای نظام آبرو کسب کردند،بین مردم و علما بودند وبا تمام توان در همه عرصه‌ها حضور داشتند و خدا را شاکریم برای وجود چنین مسئولانی، تبریک دوم را به آقای کریمی عرض میکنم و امیدوارم که ادامه دهنده راه آقای فیروزی در کمک به محرومان و خدمت به مردم باشند وبرای رضای خدا این مسئولیت را به دوش بکشند.
امام جمعه با تاکید بر اینکه خواسته ما از دولتمردان خواسته قرآن است، گفت: طبق فرموده قرآن وقتی در زمین به قدرتی رسیدید چهار کار را مورد توجه قرار دهید ،اول کار فرهنگی در راس آن توجه به نماز و پرداخت زکات یعنی محرومیت زدایی و توجه به قشر مستضعف جامعه عدالت ورزی،در مرحله دوم امربه معروف و نهی از منکر در همه شئون مدیریتی ،یعنی تمام نیروها برای خدمت رسانی به مردم و نظام همت کنند.
او افزود:نیروها به حال خود رها نشوند که رها بودن کار باعث ناراحتی و در نتیجه نارضایتی از نظام می شود.

در ادامه الهام آزاد نماینده مردم نایین و خوروبیانک گفت: امروز کشور ما درگیر جنگ ترکیبی است جنگی که تمام معاندان بر علیه نظام جمهوری اسلامی به پا کردند و اگر بصیرت نبود دشمن به نقشه های شوم خود می توانست دست پیدا کند.

او با اشاره به هشدار مقام معظم رهبری مبنی بر جنگ ترکیبی بر ضرورت جهاد تبیین و هم افزایی مسئولین جهت خنثی نمودن توطئه های دشمن تاکید کرد.

محمد رضا جان نثاری معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری اصفهان نیز در این مراسم گفت: خدمات آقای فیروزی بسیار زیاد است و ما از خودمان به خاطر چنین انتخابی تعریف میکنیم که در این مدت کم این قدر فعالیت داشته اند.
معاون سیاسی،اجتماعی و امنیتی استانداری اصفهان ضمن تاکید بر رفتار درست خاطرنشان کرد: سرباز همان چیزی که سردار سلیمانی بعد از چهل سال گفت روی قبر بنویسید یعنی در خط ولایت و آن چیزی که ولی می گوید حرکت کردن،سربازی آن خدماتی است که انجام میدهد و سنگر جایی است که این سربازی درآن انجام می‌گیرد و هویت اصلی همان سربازی است،سرباز بودن مهم است حالا در هرجا باشد.
وی ادامه داد:اگر سربازی مخدوش نشود تغییر سنگر اهمیتی ندارد،آقای فیروزی در این هشت ماه خوب سربازی کرد او از خانواده شناخته شده ای است که از قبل انقلاب مبارز بوده اند.

جان نثاری اظهارداشت:آقای کریمی یک جوان انقلابی،جهادی و حزب الهی است که شب و روز ندارد و نذر کرده وقتش را برای مردم بگذارد وبا کمک امام جمعه و خود مردم قطار خدمت را به پیش ببرید و وقتتان را صرف مسائل حاشیه‌ای نکنید.
وی در پایان گفت :مهم این است که به کوری چشم دشمن، رهبر مقتدرانه ایستاده است ،خدمت رسانی دشمن را ناراحت میکند ،افق روشن است وبا امید قدم بردارید

 

  • نویسنده : طاهره دهقانی