فرماندار نایین گفت: در شهرستان 18793 نفر دوز دوم واکسن خود را تزریق کرده‌اند که روزانه بیش از 200 نفر واکسینه می شوند.

محمدحسین نصرتی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نایین، درباره وضعیت شهرستان نایین، گفت:  تعداد کل تست‌های انجام شده از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا اول شهریور امسال ۸۵۶۹ تست بوده که از این تعداد ۲۹۶۷ تست مثبت بوده است. همچنین تعداد کل تست‌ها در هفته جاری ۹۳ تست کرونا بوده که از این تعداد جواب ۱۷ تست مثبت اعلام شد.

فرماندار نایین با بیان اینکه میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این شهرستان ۶۲ درصد است، گفت: تعداد بستری‌های موقت و کامل که در مراکز درمانی نایین بستری شده‌اند ۷ نفر است.

نصرتی به روند واکسیناسیون در شهرستان نایین اشاره و تصریح نمود: تا کنون ۲۳۶۸۲ نفر دوز اول واکسن خود را دریافت کرده‌اند که در نتیجه درصد کل واکسیناسیون کرونا در گروه هدف شهرستان در  نوبت اول ۷۳٫۶۸ درصد است.

او ادامه داد: همچنین ۱۸۷۹۳ نفر دوز دوم واکسن خود را تزریق کرده اند که این تعداد ۵۵٫۲ درصد واجدان شرایط دریافت واکسن است. تعداد واکسیناسیون کرونا برای افراد ۱۲ – ۱۸ ساله  ۲۰۵۶ نفر بوده که این تعداد ۷۴٫۳۰ درصد تعداد این رنج سنی است.

نصرتی گفت: درصد واکسیناسیون در شهرهای بافران و انارک ۸۰٫۲ درصد و در مناطق روستایی ۸۵٫۷۵ درصد است که به طور متوسط طی یک هفته اخیر  روزانه ۲۲۳ نفر واکسینه می شوند.

 

انتهای پیام

 

  • نویسنده : مهدیه محمدی