افتتاح بیش از ۵۰ پروژه عمرانی در نایین
افتتاح بیش از ۵۰ پروژه عمرانی در نایین
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گفت: بیش از ۵۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۷۴۰ میلیارد تومان در ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و اعیاد شعبانیه، در شهرستان نایین افتتاح شد‌.

افتتاح بیش از ۵۰ پروژه عمرانی در نایین

به گزارش پایگاه خبری صدای نایین، دکتر مهران زینلیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان، در جریان سفر به شهرستان نایین، گفت: امیدواریم افتتاح این مجموعه پروژه‌ها نقش مؤثری در خدمت‌رسانی به مردم این شهرستان داشته باشد.

افتتاح

وی ادامه داد: از جمله پروژه‌های افتتاح شده در این سفر می‌توان به بهره‌برداری از پروژه آسفالت معابر روستای چوپانان، افتتاح اقامتگاه خورشید و بهره‌برداری از آسفالت معابر شهر انارک اشاره کرد.

زینلیان عنوان کرد: همچنین در شهر نایین، سالن تطهیر بهشت کبری، محوطه سازی آسیاب تاریخی ریگاره محمدیه، خانه کودک و نوجوان رویای سبز یگانه و اقامتگاه بوم گردی بام، مدرسه برکت و شرکت مدرن صنعت نایین (اولین تولید کننده بکس بادی در شهرک صنعتی نایین) در جریان این سفر افتتاح و به بهره‌برداری رسیدند.

اشتغال‌زایی برای ۲۷۵ نفر با افتتاح پروژه‌های عمرانی و خدماتی شهرستان نایین

محمد کریمی فرماندار شهرستان نایین نیز اظهار کرد: هم‌زمان با ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ۵۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۷۴۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید که در حوزه جذب نیرو، زمینه اشتغال ۲۷۵ نفر در شهرستان را فراهم نموده است.

فرماندار شهرستان نایین خاطر نشان کرد: از میان پروژه‌های آماده افتتاح، ۳۷ پروژه دولتی با اعتبار ۳۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و ۱۳ پروژه بخش خصوصی و خیرین با اعتبار ۷۰۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری خواهد رسید همچنین از میزان اعتبارات بخش خصوصی مبلغ ۵۳۸۶۰۰۰ یورو از محل اعتبارات ارزی تامین گردیده است.

وی اضافه کرد: بیش از ۳۹۸ عنوان برنامه در حوزه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، مذهبی، هنری و ورزشی در دهه فجر برگزار می‌شود.

فرماندار شهرستان نایین ادامه داد: پروژه‌های مورد بهره‌برداری در بخش‌های زیرساخت، راه، انرژی، ارتباطات، دانش‌بنیان، خدمات، صنایع، کشاورزی و آموزشی ازجمله احداث و بهسازی شبکه برق، سنگ‌فرش معابر شهری و روستایی، تجهیز و توسعه شبکه مخابرات، زیرسازی و آسفالت معابر شهری و روستایی و محورهای مواصلاتی است.

کریمی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: در دهه فجر امسال، باید در راستای جهاد تبیین و بیان دستاوردهای ۴۵ ساله انقلاب اسلامی از همه ظرفیت‌ها استفاده و برای رفع مشکلات و امیدآفرینی در جامعه تلاش کنیم تا بتوانیم زمینه مشارکت بیشتر مردم در انتخابات را فراهم آوریم.

  • نویسنده : طاهره دهقانی