هیأت استانی بررسی تبلیغات انتخابات در استان اصفهان تشکیل شد
هیأت استانی بررسی تبلیغات انتخابات در استان اصفهان تشکیل شد
هیأت استانی بررسی تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور اعضا تشکیل شد.

به گزارش پایگاه خبری صدای نایین، امروز دهم آبان ماه نخستین جلسه هیأت استانی بررسی تبلیغات انتخابات با حضور محمدرضا جان‌نثاری رئیس ستاد انتخابات استان، مصطفی خضری رئیس هیأت بازرسی انتخابات و سایر اعضاء برگزار شد.

در حاشیه این نشست محمدرضا جان‌نثاری رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: در قانون انتخابات که اخیراً در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده، برای نخستین بار به منظور نظارت بر تبلیغات کاندیداهای مجلس شورای اسلامی هیأت استانی پیش بینی شده است و در این راستا مقرر شده یک هفته پس از پایان ثبت‌نام قطعی این هیأت شروع به کار نماید.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان عنوان کرد: باتوجه به زمان مقرری که قانون مشخص کرده است نخستین جلسه «هیأت بررسی تبلیغات مجلس شورای اسلامی» با اعضایی که در قانون پیش‌بینی شده امروز تشکیل شد.

جان‌نثاری بیان کرد: در این دوره مقرر شده امکانات دولتی برای کاندیداها استفاده شود اما این مهم نیازمند پیروی از شرایط مشخص شده، در نظر گرفتن عدالت و توأم با نظارت است و همچنین مقرر شده بر فعالیت تبلیغاتی کاندیداها نیز نظارت شود.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان در خصوص استفاده کاندیدها از امکانات دولتی، گفت: در قانون آمده که چه دستگاه‌هایی باید امکانات خود را اعلام کنند و زمانبندی مشخص نیز در قانون ذکر شده است.

وی افزود: قطعا اگر دستگاهی امکاناتی داشته باشد و طبق قانون موظف به اعلام باشد و از این مهم تخطی کند مورد پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

  • نویسنده : طاهره دهقانی