نشست خبری شهردار نایین با اصحاب رسانه
نشست خبری شهردار نایین با اصحاب رسانه
نشست خبری شهردار نایین با اصحاب رسانه و خبرنگاران در شهرداری نایین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نایین ، نشست خبری  حسن شفیعی شهردار نایین با اصحاب رسانه و خبرنگاران برگزار شد.

شفیعی ضمن تشکر از همراهی مردم و مسؤولین شهرستان در اجرای طرح‌ها و پروژه‌های شهرداری، گفت: زمانی که شهرداری را تحویل گرفتیم پرونده‌های زیادی از دوره قبل به جا مانده بود که سعی کردیم با اتحاد و همدلی در بین مسؤولین شهرستان و استانی و مردم، مسائل بسیاری را حل کنیم.

وی اضافه کرد: شهرداری و شورای اسلامی همواره بر رسیدگی به تمامی محلات و نقاط مختلف شهر و تنوع در نوع خدمات تأکید دارد.

شفیعی با اشاره به اینکه نایین از لحاظ پهنه شهری بسیار گسترده بوده ولی تراکم جمعیت پایینی دارد، بیان کرد: اولویت اول شهرداری آسفالت معابر شهری بود چرا که معابر و خیابان‌های نایین در وضعیت نامناسبی قرار داشته و دارد.

وی افزود: با شش میلیارد تومان بدهی شهرداری در حوزه آسفالت توانستیم بعد از یک سال بالغ بر یازده میلیارد تومان آسفالت ریزی داشته باشیم که ۴۰ درصد از معابر سطح شهر و بیست بلوک مسکن مهر آسفالت‌ریزی شد و برای ایام عید نوروز به همین میزان آسفالت‌ریزی خواهیم داشت.

شهردار نایین با اشاره به آسفالت گسترده یکی از معابر محله محمدیه، خاطرنشان کرد: اولویت با خیابان‌هایی همچون حافظ، سعدی و نظامی گنجوی بوده که بیش از دو دهه و چهار دهه از عمر آن‌ها گذشته است

شفیعی جذب قیر رایگان، ۶ هزار و دویست متر جدول گذاری و بیش از پنج هزار متر پیاده‌رو سازی را از دیگر خدمات شهری انجام شده عنوان کرد.

وی با اشاره به تشکیل چهار کمیته در شهرداری و کسب رضایت ارباب رجوع از حل مسائل، افزود: بالاترین رتبه شهرداری در شرق اصفهان متعلق به شهرداری نایین است.

شهردار نایین با اشاره به اینکه این شهرستان پارک و تفرجگاه مناسبی ندارد، گفت: یکی از طرح‌های کلنگ‌زنی شده پارک بزرگ ملت بود که زمینه مساعد و خوبی وجود دارد اما نیاز به حمایت مسؤولین است.

وی ادامه داد: ایجاد مرکز فرهنگی، تفریحی در باغ پیرنیا و حفظ این بنا که از پتانسیل‌های بالای شهر است، از دیگر برنامه‌های شهرداری بوده و قرار است تا قبل از عید تحویل بگیریم.

شفیعی تصریح کرد: بدنه‌سازی و سنگ فرش بافت‌های تاریخی در حال اجرا است که ۶۷۰میلیون تومان در اختیار شهرداری قرار گرفته بود و در سال گذشته یک میلیارد تومان به آن اضافه شد.

وی ضمن اشاره به بازسازی گلزار شهدای نایین، اضافه کرد: سنگ فرش بازارچه نو با بیش از یک میلیارد تومان صورت گرفت و سنگ فرش جوی معاضدیه نیز تا پایان سال انجام می‌شود.

شهردار نایین مباحث گردشگری را از اولویت‌های مهم شهرستان عنوان کرد و گفت: ایجاد هتل سنتی مشاهیر اتفاق خیلی خوبی است که قبل از عید نوروز پیمانکار آن انتخاب خواهد شد.

شفیعی اصلاح ورودی و خروجی شهر، پروژه سه راه مزرعه امام به محمدیه، ایجاد غسالخانه آرامستان نایین با بودجه‌ای بالغ بر شش میلیارد تومان، رنگ آمیزی سطوح فلزی شهر، واکاری بیش از سه هزار درخت و فراهم کردن خط سرویس‌دهی در محلات به مرکز شهر را از طرح‌های اجرایی شهرداری نایین عنوان کرد.

شهردار نایین بودجه سال ۱۴۰۰ را ۲۱میلیارد تومان و بودجه سال جاری را ۳۷ میلیارد تومان عنوان کرد.

  • نویسنده : فاطمه محمدی محمدی