منادیان اسلام ناب امروز مدافعان حریم امن ولایت‌اند
منادیان اسلام ناب امروز مدافعان حریم امن ولایت‌اند

پایگاه خبری صدای نایین/ واژه مقاومت از قیام عاشورای امام حسین (ع) توامان با معنای ایثار، شهادت، دلیر مردی و عزت مداری بوده است؛ و امروز به شجره طیبه ای مبدل شده که در خنکای سایه‌ی شاخسارش دلیر مردانی قد کشیدند که نام سرور شهیدان و الگوی زندگی ایشان را به جهانیان عرضه داشتند. جبهه […]

پایگاه خبری صدای نایین/ واژه مقاومت از قیام عاشورای امام حسین (ع) توامان با معنای ایثار، شهادت، دلیر مردی و عزت مداری بوده است؛ و امروز به شجره طیبه ای مبدل شده که در خنکای سایه‌ی شاخسارش دلیر مردانی قد کشیدند که نام سرور شهیدان و الگوی زندگی ایشان را به جهانیان عرضه داشتند. جبهه مقاومت که متشکل از جوانان غیور و دلیرانی است که برای دفاع از حریم دین خداوند پا به عرصه میدان نبرد با جبهه کفر نهادند.

همانطور که در حوادث صدر اسلام خوارج با نام اسلام و ادعای مسلمانی سربرآوردند در عصر حاضر نیز کینه توزی دشمنان اسلام آنان را بر آن داشته تا با تجهیز سپاهی از افرادی که با نام اسلام و با شعار های مقدس به جنایت می‌پردازند چهره اسلام و مسلمانی را در منظر جوانان و مردم غرب تیره نشان دهد.

پرورشان یافتگان مکتب خط سرخ عاشورا با الگو گیری از مقتدای شهیدشان و در پاسخ به صدای هل من ناصر حنجره مظلومان گرفتار در حصار یزیدیان زمان با ایستادگی و نثار خون خود طنین اسلام ناب محمدی را باردیگر در پهنه گیتی گستردند. همانطور که در روز عاشورا امام حسین (ع) نمونه زندگی مقتدرانه و عزتمندانه را به نمایش نهاد امروز نیز سربازان اسلام در کشورهای مختلف انوار پیروزی اسلام بر کفر را ندا می‌دهند.

منادیان اسلام ناب امروز مدافعان حریم امن ولایت‌اند و مادران، خواهران و همسران ایشان‌اند که زینب‌وار ایستادگی نمودند و ثمره خون فرزندان و همسرانشان را متجلی ساختند.

و امروز وظیفه ما جوانان است که پاسدار نام و یاد و خون شهدای مقاومت به ویژه سید الشهدای مقاومت شهید سردار قاسم سلیمانی باشیم و با گفتار و رفتار خود سرباز اول جبهه مقاومت شویم و وظیفه سنگین ما بانوان تربیت نسلی شجاع و با ایمان برای ایستادگی در جبهه مقاومت و حفاظت از ارزش های ناب محمدی است

 

 

  • نویسنده : مهدیه ملک محمدی