مسابقه بزرگ ‌قرآنیِ یاسین در خمینی شهر
مسابقه بزرگ ‌قرآنیِ یاسین در خمینی شهر
مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآنی شهرستان خمینی شهر گفت : با هدف بالا بردن سطح معلومات مذهبی افراد و آشنایی با آموزه های قرآن کریم با محوریت احادیث امام حسین علیه السلام مسابقه بزرگ قرانی یاسین در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نایین از خمینی شهر، مهدی قصری مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآنی شهرستان خمینی شهر گفت: در روز یکشنبه ۱۷ شهریور ماه ۱۴۰۱ مسابقه بزرگ ‌قرآنیِ یاسین به همت اتحادیه تشکل های قرانی در این شهرستان برگزار شد.

او هدف از برگزاری این مسابقات را بالا بردن سطح معلومات مذهبی افراد و آشنایی با آموزه های قرآن کریم با محوریت احادیث امام حسین علیه السلام دانست.

قصری در خصوص نحوه برگزاری این مسابقه بیان نمود: باتوجه به ایام عزاداری امام حسین علیه السلام اتحادیه تشکل های قرانی شهرستان تصمیم گرفت مسابقه ای با محوریت آیات قران و مرتبط با سید الشهدا به صورت حفظ و تفسیر آیات‌ برگزار نماید و به صورت کلیپ‌های تصویری در اختیار مجموعه های منتخب قرار دهد.

او افزود: این مجموعه‌ها پس از ثبت فراخوان وبعد از ثبت نام افراد و به صورت روزانه کلیپ را برای شرکت کنندگان ارسال می کردند که شرکت کنندگان پس از دیدن کلیپ ها به صورت مجموعه محور برای شرکت در آزمون مسابقه ی قرآنی یاسین آماده شدند.

مهدی قصری مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآنی شهرستان خمینی شهر با اشاره به اینکه بیش از ۱۵۰ نفر فعال قرآنی در این مسابقه شرکت کردندگفت: آزمون ها در چهار قسمت درمسجد ابالفضل (ع) شهر کوشک حوزه ی برادران) (کانون قرانی ذکر الرحمه _ حوزه ی خواهران _ باتوجه به تفکیک رده سنی) ،(کانون فرهنگی معراج_ نوجوان های پسر) و (مؤسسه انصار الولایه اصغر آباد)صورت پذیرفت.

او در پایان تصریح کرد: با توجه به اینکه حوزه های برگزار کننده ی‌آزمون با توجه به وضعیت مکانی شرکت کنندگان انتخاب شده بودند، شرکت کنندگان این مسابقه به دو رده سنی ۱۲ تا ۱۸ سال و بزرگسال تقسیم و در نهایت به قید قرعه به۳۰ نفر از منتخبین مسابقه پلاک طلا اهدا می شود.

 

 

  • نویسنده : راضیه گلزاری