تاکید مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت کشور در برگزاری باشکوه جایزه ملی جوانی جمعیت
تاکید مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت کشور در برگزاری باشکوه جایزه ملی جوانی جمعیت
مدیر کل امور زنان و خانواده وزارت کشور بر برگزاری باشکوه جایزه ملی جوانی جمعیت و استمرار آن در طول سال تاکید کرد.

زنان 

به گزارش پایگاه خبری صدای نایین، دکتر زینب اختری مدیرکل امور زنان وخانواده وزارت کشور با حضور در محل دبیرخانه دائمی جایزه ملی جوانی جمعیت با تاکید بر هرچه باشکوه‌تر برگزارشدن این رویداد ملی گفت: درگیر کردن تمام ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل در جهت تقویت و گسترده‌تر برگزارکردن این رویداد بزرگ ملی کاری نیکو و پسندیده است و امیدوارم در ادامه نیز با تمام توان و قوا امور مربوط به برگزاری این رویداد طرح‌ریزی و اجرا شود.

وی همچنین از لزوم بهره‌مندی از ظرفیت‌های جغرافیایی، فرهنگی، تاریخی و اقلیمی هر استان به تناسب پتانسیل‌های موجود در استان برای برگزاری این رویداد ملی سخن گفت و افزود: می‌توان با توجه به ظرفیت‌های هر استان نسبت به تعریف رویدادهای استانی این جایزه ملی در سطح استان بنا به فراخور وضعیت و مشارکت استان‌های کشور از توانایی‌ها و تجارب فعالین استانی بهره برد.

در ادامه این دیدار نیز دکتر علی پور دبیر جایزه و دکتر غفاری دبیر اجرایی این جشنواره بر لزوم ایفای نقش همه دستگاه‌های اجرایی و متولیان بحث جوانی جمعیت تاکید کردند.

در این دیدار دکتر محمد حسین علی پور دبیر دومین جایزه جوانی جمعیت، دکتر جلال غفاری دبیر اجرایی، علی شجاعی‌فر قائم مقام دبیر، جواد تمدنی مدیر روابط عمومی و تبلیغات، سید علیرضا تقدیری مدیر بخش تلویزیون اینترنتی، میلاد اسدی مدیر بخش رسانه‌های نوین و علی رضا رهنما مدیر امور استان‌های جایزه ملی جوانی جمعیت حضور داشتند.

دومین جایزه ملی جوانی جمعیت به همت ستاد ملی جمعیت در بخش‌های خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌ها و موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان اردیبهشت سال جاری برگزار خواهد شد.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت jameyat.ir مراجعه فرمایند.

  • نویسنده : طاهره دهقانی