حماسه عظیم اربعین تجلی حضور ولایتمداران در سرزمین عشق است
حماسه عظیم اربعین تجلی حضور ولایتمداران در سرزمین عشق است
امام جمعه اردستان گفت: حماسه عظیم اربعین در سال جاری تجلی حضور ولایتمداران در سرزمین عشق یعنی کربلا است و میلیون‌ها نفر زائر از سراسر دنیا با توجه به گرمای هوا در پیاده‌روی نجف به کربلا حضور پیدا کردند.

به گزارش پایگاه خبری صدای نایین، حجت الاسلام حسن دهشیری امام جمعه اردستان در خطبه‌های نمازجمعه اظهار داشت: حماسه عظیم اربعین در سال جاری تجلی حضور ولایتمداران در سرزمین عشق یعنی کربلا است و میلیون‌ها نفر زائر از سراسر دنیا با توجه به گرمای هوا در پیاده‌روی نجف به کربلا حضور پیدا کردند.

وی افزود: هفدهم شهریور یادآور کشتار وحشیانه مردم توسط دژخیمان پهلوی است که به حمایت از امام راحل در میدان شهدا تهران قیام کرده بودند و امام خمینی(ره) با صدور پیامی، خواب راحت را از آنان گرفت که از این جنایت دژخیمان حماسه بر علیه آنان ایجاد شد.

دهشیری خاطرنشان کرد: نوزدهم شهریور وفات اولین امام جمعه تهران بعد از انقلاب است که بنابر تعبیر مقام معظم رهبری این فرد اهل صداقت‌، درستکاری و مبارزه بود و در امتداد برگزاری نمازجمعه، شهادت دومین شهید از شهدای محراب قرار دارند.

امام جمعه اردستان تصریح کرد: در ۲۰ شهریور سال ۸۰ حمله ای به برج دوقلوی آمریکا و پنتاگون صورت گرفت که تحلیل‌گران سیاسی این مسئله را تحلیل کرده و اعلام کردند که شاید کار شیطانی خود آمریکایی‌ها باشد چرا که در آن برج برخی از صهیونیست‌ها مشغول به کار بودند.

وی یادآور شد: امید می‌رود اعضای هیأت دولت به توصیه‌های رهبر انقلاب گوش دهند و به مسائل اقتصادی و معیشتی که مورد تاکید رهبر انقلاب قرار دارد توجه کنند که مردم کشور بیش از این در رنج و سختی قرار نگیرند.

دهشیری با بیان اینکه مسؤولان باید کار جهادی کنند و تلاش و فعالیت‌های آنان افزون شود، اضافه کرد: روند کار پروژه مسکن کریمان اردستان به کندی پیش می‌رود و از مسؤولان مربوطه درخواست داریم که نسبت به این وضعیت رسیدگی کنند و در روند ساخت تسریع شود چرا که به ضرر مردم است.

  • نویسنده : علیرضا صفاری‌فر