تخریب روحانیت، از توطئه های دشمن/در عصر غیبت، روحانیت وظیفه حفظ دین را بر عهده دارد
تخریب روحانیت، از توطئه های دشمن/در عصر غیبت، روحانیت وظیفه حفظ دین را بر عهده دارد
نماینده ولی فقیه در نایین گفت: امروز دشمن با توطئه علیه روحانیت ،می خواهد نسبت به تخریب دین اسلام در عصر غیبت اقدام کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نایین حجت الاسلام سید علی سجادی در خطبه‌های نماز جمعه گفت :حوادثی در مشهد مقدس اتفاق افتاد که به شهادت رسیدن دو نفر و زخمی شدن یک نفر از روحانیون در صحن امام رضا (ع) منجر شد ضارب یک وهابی تکفیری است هدف دشمن جنگ بین شیعه و سنی است و اینکه ایران وافغان با هم دشمن باشند و دشمنی بین ملت ها رخ دهد و با هم به جنگند.

خطیب جمعه افزود : یکی از توطئه های دشمن حمله و تخریب روحانیت است ، روحانیت در عصر امام زمان که عصر غیبت است کار انبیا و اولیا را می کند و حافظ دین است علما وارثان انبیا و مبلغ دین هستند.

او ادامه داد :در بعضی کلیپ ها پخش کردند آخوندهاچه کار مفیدی دارند ؟آنها که اهل دنیا هستند و برای دین اهمیتی قائل نیستند کار مفید را کاری می دانند که به درد ظاهر و شکم بخورد روحانیت مبلغ دین هستند و اگر نباشند دین از بین می‌رود چون هر عقیده ای مبلغینش از بین بروند آن عقیده و دین از بین می‌رود و دشمن هم دنبال همین است می‌خواهد دین از بین برود بنیان این انقلاب و تحولات ،دین بوده است و اگر دین نباشد جامعه فاسد میشود و روحیه ایمان و سلحشوری و استقامت از بین می‌رود و دشمن این گونه انتقام می گیرد لذا باید هوشیار باشیم دشمن می‌خواهد ریشه روحانیت و دین را از بین ببرد. سجادی گفت :جشن گلریزان را برای زندانیان غیر عمد داریم که کلمه غیر عمد را در نظر داشته باشید چون ممکن است برای هر کسی اتفاق بیفتد و جامعه باید از آنها حمایت کنند چون غیرعمد هست و مومنین نسبت به آن توجه لازم را داشته باشند.

او در پایان بر تقویت حوزه علمیه خواهران و برادران و حضور جهت ثبت نام تاکید نمود.

سجادی افزود: باید برگردیم به خدا، به ایمان و تقوا ،همانی که عامل پیروزی انقلاب شد ، جوان هایی که در دفاع مقدس با آن ایمان ها مقابل دشمنان ایستادند و از این کشور و ناموس دفاع کردند می‌خواهند همان ایمانها را از جامعه بگیرند باید هوشیار بود و جلوی حرمت‌شکنی از دین و ایمان را گرفت.

عکس؛ سجاد دهقانی

  • نویسنده : طاهره دهقانی